• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

گزارش تصویری – تشریحی معارفه سرپرست جدید فرمانداری کوهدشت

  • کد خبر : 65457
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۶
گزارش تصویری – تشریحی معارفه سرپرست جدید فرمانداری کوهدشت

پس از گذشت 17 ماه از سرپرستی «محمدرضا آزادبخت» در فرمانداری کوهدشت، «ماشالله نعمتی» به‌عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

به گزارش کانون سبحان، شامگاه سه‌شنبه با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان، امام‌جمعه موقت کوهدشت و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی «ماشاالله نعمتی» به‌عنوان سرپرست جدید فرمانداری جدید کوهدشت، معارفه شد.

پیش‌از این «محمدرضا آزادبخت» ۱۷ ماه سرپرستی فرمانداری کوهدشت را اداره کرده است و علی‌رغم اینکه به انتخابات مجلس یازدهم هم نزدیک می‌شویم، پس از گذشت یک سال و چند ماه، باز باید این نهاد مهم توسط سرپرستی اداره شود.

نعمتی اهل شهرستان دورود و پیش‌از این مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری لرستان بوده است و فرمانداری دورود و بخشداری سپیددشت را نیز در کارنامه دارد.

حجت‌الاسلام محمدجواد گراوند امام‌جمعه موقت کوهدشت در این مراسم با اشاره به بیانات رهبر انقلاب درباره مسائل پیش‌آمده پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت، اظهار داشت: باید در تمام زمینه‌ها قانون را پشتوانه کار خود قرارداد چراکه نتیجه آن قطعاً پیروزی است.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس کوهدشت دارای دو گردان بوده است، افزود: رهبر معظم انقلاب در مورد مسئله سوخت فرمودند که یک تصمیمی از ناحیه سران سه قوه گرفته‌شده و که به یک پشتوانه کارشناسی هم متکی است.

محمود ثمینی معاون سیاسی استاندار لرستان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: امام راحل در وصیت‌نامه الهی سیاسی خود، توجه به تفکر بسیجی را مورد تأکید و توصیه قرار داده و آن را شجره طیبه نام‌گذاری کردند.

وی عنوان کرد: در ایامی که تمام نیروهای مرزدار ما مقابل دشمن بسیج شدند، معلوم نبود که چقدر قدرت مقابله داریم، با هوشمندی امام راحل که بسیج را تشکیل دادند و توسعه پیدا کرد و انفاس قدسیه امام که فرزندان خود را در کشور راهی جبهه‌ها کرد، توانستیم بااقتدار و صلابت به پیروزی برسیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با اشاره به اهمیت و عظمت جایگاه بسیج، بیان کرد: در خیلی از صحنه‌ها توطئه‌های دشمن هنوز ادامه دارد، ما بنا داریم استقلال آزادی جمهوری اسلامی خود را حفظ کنیم، هر جا با تنگنا مواجه می‌شویم نیروهای لایزال بسیج در رفع مشکل کمک می‌کنند.

وی خطاب به مجریان و برگزارکنندگان انتخابات پیشرو گفت: ما وظایف قانونی که بر عهده گرفتیم برای خدمت به مردم بوده و یکی از آن‌ها برگزاری انتخابات سالم، با رعایت جوانب قانونی، بی‌طرفی کامل، عدالت و انصاف در تمامی مراحل انتخابات است تا با سلامت این برنامه را پشت سر بگذاریم.

ماشاالله نعمتی نیز در این مراسم اظهار داشت: امیدوارم توفیق داشته که با کمک همه مسئولان و مخصوصاً مردم عزیز کوهدشت در طی دوران مسئولیتی که در این شهرستان دارم مثمر ثمر باشم.

وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی انتخابات مظهر و تجلی مردم‌سالاری دینی است و اصل ششم قانون اساسی نیز با صراحت به این مهم پرداخته و در گام دوم نیز یکی از مهم‌ترین دستاوردهای سترگ به شمار می‌رود.

سرپرست جدید فرمانداری کوهدشت با اشاره به اینکه اگر مدت سرپرستی بنده طولانی شود کناره‌گیری خواهم کرد، عنوان کرد: با نیت کار و عمل‌آمده‌ام، امیدواریم مردم باسخاوت و فرهنگ دوست کوهدشت کمک‌حال ما باشند و کسانی که طرح یا الگوی خاصی داشته به ما ارائه دهند.

وی تصریح کرد:از نخبگان، قلم‌به‌دستان و سیاسیون کوهدشت تقاضا داریم که با همدلی پروسه انتخابات را برگزار کنیم، ما امانت‌دار این مردم هستیم و هر کسی از صندوق رأی بیرون آمد مبارک مردمی باشد که به او رأی خواهند داد.

محمدرضا آزادبخت سرپرست سابق فرمانداری کوهدشت در این جلسه اظهار داشت: شهرستان کوهدشت 504 شهید، بیش‌از هزار و 200 جانباز و بیش‌ از 5 هزار رزمنده با بالای 6 ماه حضور در جبهه را تقدیم انقلاب کرده‌ است.

وی افزود: در اغتشاشات اخیر هیچ‌ گونه برخوردی از مردم کوهدشت شاهد نبودیم و خوشبختانه با انجام روشنگری‌ها هیچ‌گونه صحنه خشونت‌آمیزی در این شهرستان رخ نداد.

سرپرست سابق فرمانداری کوهدشت عنوان کرد: با وجود اینکه مردم شهرستان کوهدشت در انقلاب خدمت خود را نشان داده و به ثبت رسانده‌اند اما با وجود خدمات زیاد متأسفانه امروز هم این شهرستان یکی از شهرستان‌های کمتر توسعه‌یافته است.

وی بیان کرد: با اقداماتی که در سطح کشور برای مناطق کمتر توسعه‌یافته در نظر گرفته شده امیدواریم که سطح خدمات نظام به مردم کوهدشت هم به میانگین استانی و کشوری برسد.

آزادبخت گفت: در جریان سیل اخیر بسیاری از زیربناهای شهرستان کوهدشت دچار خسارات زیادی شد و در برخی از دهستان‌ها جاده به‌طور کامل از بین رفت و در برخی از مناطق مانند بخش طرهان تا حدود 2 ماه فاقد راه بود.

سرپرست سابق فرمانداری کوهدشت خاطرنشان کرد:  با اعتبارات اختصاص‌یافته قطعاً خسارات سیل کوهدشت جبران نخواهد شد اما در مقابل بخش‌های بزرگی  مانند بخش کشاورزی، مسکن و واحدهای صنفی و تجاری خسارت‌هایی دیده‌اند که یا پرداخت شده‌اند و یا در آستانه پرداخت هستند.

آزادبخت اظهار داشت: آخرین انتخاباتی که در شهرستان کوهدشت برگزار شد، انتخابات شوراهای اسلامی بود که در روز بعد از انتخابات هیچ‌ گونه شکایتی را در رابطه با برگزاری این انتخابات نداشتیم.

وی افزود: شهرستان کوهدشت در انتخابات ریاست‌ جمهوری 63 درصد و بالاترین رأی استان لرستان را به دولت تدبیر و امید داد و همین موضوع می‌طلبد که دولت‌مردان توجه بیش‌تری را به این شهرستان داشته باشند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=65457

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.