• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

رمزگشایی از داغ شدن کلیدواژه «ماهشهر» در فضای مجازی/ آتش سعودی‌ها در نیزارهای ماهشهر چگونه خاموش شد؟

  • کد خبر : 65625
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۸:۱۶
رمزگشایی از داغ شدن کلیدواژه «ماهشهر» در فضای مجازی/ آتش سعودی‌ها در نیزارهای ماهشهر چگونه خاموش شد؟

رسانه‌های ضد انقلاب و حامیان گروهک مسلح تروریستی در ماهشهر، بعد از پخش مستند بدون تعارف شب گذشته، فضای دروغ را بازهم داغ کرده و شایعه عجیب و غریب کشتار و به رگبار بستن مردم توسط پاسداران سپاه را در توئیتر داغ کردند؛ آن هم بدون هیچ سند و عکس و فیلمی!

به گزارش کانون سبحان، امروز با فعالیت اکانتهای سعودی در توئیتر، کلیدواژه #ماهشهر داغ شد و شایعه کشتار مردم در نیزارهای اطراف ماهشهر توسط عوامل جمهوری اسلامی با بسامد بالا در فضای مجازی و در میان رسانه های ضد انقلاب منتشر گردید.

این ادعای کذب و عجیب درحالی توسط برخی اکانت های معلوم الحال ضدانقلاب و سعودی داغ می شود که برای آن هیچ تصویر یا فیلم یا مستندی ارائه نشده و هیچ کس برای این خبر منبع موثقی ارائه نکرده است.

برخی از کاربران علت عدم وجود مستندات برای این دروغ خودشان را قطعی اینترنت در خوزستان اعلام می کنند که در روزهای آشوب با وجود قطع اینترنت ساعت ها فیلم و صدها تصویر توسط شبکه ضدانقلاب به شبکه های خارج نشین معاند مخابره می کردند. اما پشت پرده این شایعه مجازی و انتشار آن به صورت گسترده طی امروز، چیست؟

عصبانیت سعودیها از سیلی ابابیل انصارالله

یکی دو ماه قبل بود که پهپادهای یمنی پالایشگاه مهم و استراتژیک آرامکو در عربستان سعودی را موشک باران کردند. حمله ای که تا چند روز بهت و وحشت را به جان شاهزاده های ترسوی سعودی انداخته و صادرات نفتی عربستان را تحت الشعاع قرار داده بود. ضربه سختی که خبر اول دنیا شد. از آن لحظه، رسانه های اجاره ای سعودی و اکانتهای مرتبط با حکومت هربستان در فضای مجازی، این اقدام را از سوی ایران معرفی و جمهوری اسلامی را به این اقدام به زعم آنها خرابکارانه متهم کردند. وانگهی در کنار این پروپاگاندای رسانه ای ضد انقلاب، برخی کارشناسان امنیتی از تلاش اطلاعاتی و امنیتی سعودیها برای ضربه زدن و ایجاد خرابکاری در تاسیسات پالایشگاهی، نفتی و پتروشیمی ایران خبر دادند.

تلاشی که با اجیر کردن برخی نفوذیها و گروهکهای مسلح تروریستی به ویژه گروهک منافقین -که چندسالی است ارتباطات حسنه ای با آل سعود پیدا کرده است- به دنبال این بود رویای پریشان سعودیها را تعبیر کند. تاسیسات پتروشیمی بندر ماهشهر با ظرفیت عظیم آن، از مهمترین نقاط صنایع پالایشگاهی و پتروشیمی کشور است و شاید خبر ساقط کردن یک پهپاد جاسوسی بیگانه در ماهشهر توسط پدافند ارتش جمهوری اسلامی حدود یک ماه قبل بی ارتباط با این پروژه سعودی آمریکایی نباشد.

آتش بنزین و داغ شدن پروژه سعودیها در نیزارهای ماهشهر

با گُر گرفتن آتش اغتشاشات بعد از افزایش قیمت بنزین، بهترین فرصت برای تروریستهای مسلح جهت انجام پروژه خرابکاری در پتروشیمی ماهشهر فراهم گردید. در آن ایام یک گروه تروریستی در میان نیزارهایی که میان پتروشیمی ماهشهر و منطقه مسکونی کارکنان این پتروشیمی قرار داشته، پنهان شده و با مسدود کردن مسیر ارتباطی، از هر گونه تردد در این میان جلوگیری می کنند. به گونه ای که تردد از بیرون به مجتمع پتروشیمی ماهشهر و بالعکس عملا غیر ممکن می شود.

با این اوصاف نه ارسال برخی مواد اولیه ممکن بوده و نه حتی اجازه تعویض شیفت به نیروی انسانی مستقر در پتروشیمی توسط این گروهک چند نفره که تعدادشان به اندازه انگشتان دست نبوده، داده نشده است.

با توجه به فعالیت شبانه روزی مجتمعهای پتروشیمی و سه شیفته بودن کار، این اقدامات چند روزه موجب ایجاد خستگی مفرط نیروی انسانی پالایشگاه شده و هر لحظه امکان بروز خطاهای انسانی و احتمال ایجاد یک حادثه انفجاری تقویت می شود.

در این میان با ورود نیروهای انتظامی و امنیتی برای برقرار سازی تردد در این محل، این گروهک تروریستی اقدام به تیراندازیهای پیاپی کرده و در این میان سروان رضا صیادی به شهادت می رسد.  همزمان وزیر نفت نیز با اصرار فراوان از نیروههای امنیتی خواستار اقدام برای از بین بردن این گروهک تروریستی و باز شدن مسیر پتروشیمی می شود که نیروههای امنیتی و ضدجاسوسی برای جلوگیری از یک فاجعه انسانی در این منطقه حضور پیدا کرده و با گرفتن تعداد معدودی تلفات از تروریستها، این گروهک را متلاشی و تعدادی از آنها را نیز دستگیر می کنند.

در اعترافات دستگیر شدگان این موضوع مشهود است که همگی به دست داشتن برخی سرویس های جاسوسی کشورهای منطقه در این ماجرا اذعان داشته اند.

“بدون تعارف” در مقابله با تروریستها 

بعد از چند روز آشوب، اکنون چندین روز است که ماهشهر دوباره روی آرامش به خود دیده است و تاسیسات پتروشیمی به تولید روزانه خود مشغول است.

در این شرایط، پخش برنامه شب گذشته بدون تعارف از تلویزیون و صحبت با خانواده شهید صیادی، گویا ولوله ای در دل ضد انقلاب و سعودیها انداخته و آنها را نگران افشای ماهیت گروهک تروریستی نیزارهای ماهشهر کرده است. به همین خاطر از صبح امروز لشکر اکانتهای فیک و غیر فیک سعودی و منافقین دست به کار شدند تا به زعم خودشان با پیش دستی خبری، مانع افشای حقیقت شوند.

رسانه های ضد انقلاب و حامیان گروهک مسلح تروریستی در ماهشهر، بعد از پخش مستند بدون تعارف شب گذشته، فضای دروغ را بازهم داغ کرده و شایعه عجیب و غریب کشتار و به رگبار بستن مردم توسط پاسداران سپاه را در توئیتر داغ کردند؛ آن هم بدون هیچ سند و عکس و فیلمی!  «بدون تعارف» این هفته، روایتی بود از زندگی شهید صیادی و مظلومیت او و خانواده اش که تاثیرات زیادی را در مخاطبان گذاشته و تاثرات آنها را برانگیخته بود.

این شهید، در جریان برخورد با این گروهک تروریستی به شهادت رسیده بود. افشاء زوایایی از عملکرد گروهک تروریستی مسلح و مظلومیت شهید صیادی و خانواده اش، موجی از انزجار و نفرت از این جریان در میان مردم تشدید کرده است و ان شاءالله به زودی ابعاد تازه ای از جنایات تروریستها در نیزارهای ماهشهر منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=65625

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.