• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

هیچ شائبه‌ای در انتخابات کوهدشت نخواهیم‌داشت /ثبت‌نام 71 نفر در حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان

  • کد خبر : 65882
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۸
هیچ شائبه‌ای در انتخابات کوهدشت نخواهیم‌داشت /ثبت‌نام 71 نفر در حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان

سرپرست فرمانداری کوهدشت گفت: با همکاری امام‌جمعه و سایر مسؤولان و مجریان، انتخابات سالمی برگزار خواهیم کرد و در این مسیر کاری نمی‌کنیم که شائبه‌ای ایجاد شود.

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت، ماشاالله نعمتی در جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: پایه و اساس استقلال هر کشور و فرایند رسیدن به راه‌های قابل‌اطمینان از طریق پژوهش محقق می‌شود که نقش مهمی نیز در راستای اعتلای نظام اسلامی دارد.

وی افزود: زمان، سرمایه ارزشمندی در زمینه فصول مدیریتی به شمار می‌رود، بایستی با فرصت سازی، رعایت قواعد و برنامه‌ریزی دقیق برای رسیدن به اهداف عالیه تلاش کرد.

سرپرست فرمانداری کوهدشت با اشاره به اینکه نباید تسلیم یاس و نامیدی شویم، اظهار داشت: در جلسات شورای اداری شهرستان بایستی عالی‌ترین مقام مسئول هر اداره حضور یابد، برای زمان مقرر جلسات ارزش قائل شویم تا با همکاری هم مسائل و مشکلات کوهدشت را بررسی و برطرف کنیم.

نعمتی تکریم ارباب‌رجوع را امری ضروری خواند و با اشاره به انتخابات پیشرو تصریح کرد: هر چیزی که روند انتخابات را خدشه‌دار کند با جدیت ورود کرده و باکسی در این زمینه تعارف نداریم.

وی گفت: و الله قاطعانه به دنبال برگزاری انتخابات سالم هستیم، من کسی نیستم که عمر 30 ساله اداری خود را پای فرد یا اشخاصی صرف کنم و آبرویم را زمین بگذارم، خداوند متعال بالاترین ناظر می‌باشد.

سرپرست فرمانداری کوهدشت عنوان داشت: برخی دوست دارند بر طبل ناآرامی فضا بکوبند و در جامعه التهاب ایجاد کنند، ما وام‌دار هیچ‌کسی نیستیم و شأن خود را پایین نمی‌آوریم که در مظان اتهام دیگران قرار بگیریم، سعی کرده‌ایم تابه‌حال کارمان را در عمل درست انجام دهیم، جان ناقابلی داریم که آن را تقدیم نظام و رهبری می‌کنیم.

نعمتی با اشاره به‌ضرورت اطلاع‌رسانی خدمات دولت توسط مدیران ادارات، از طریق رسانه‌ها، اظهار کرد: عدالت را در چینش‌ها مدنظر گرفته‌ایم، ما خادم مردم هستیم و باکسی عقد اخوت نبسته‌ایم، الحمدالله روند فضای انتخابات به‌آرامی روبه‌جلو رفته و با همکاری امام‌جمعه و سایر مسؤولان و مجریان، انتخابات سالمی برگزار خواهیم کرد و در این مسیر کاری نمی‌کنیم که شائبه‌ای ایجاد شود.

وی با تشریح نتایج نهایی ثبت‌نام‌شدگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کوهدشت، بیان داشت:71 نفر در حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان ثبت‌نام کردند که یک نفر نیز انصرافی داشتیم، ترکیب داوطلبان ازلحاظ جنسیتی 94 درصد مرد،6 درصد زن،38 درصد ایثارگر هستند که این رقم در مجلس دهم 49 نفر بوده است، با ترکیبی جنسیتی 92 درصد مرد،8 درصد زن،62 درصد غیر ایثارگر و در مجلس نهم نیز 17 داوطلب حضورداشته که 100 درصد آن مرد بودند.

سرپرست فرمانداری کوهدشت گفت: تحصیلات داوطلبان 2 نفر دکترا،1 نفر حوزوی،62 نفر کارشناسی ارشد و 6 نفر نیز دارای کارشناسی هستند، دراین‌بین 96 درصد سابقه نمایندگی نداشته و 4 درصد که شامل 3 نفر می‌باشند دارای سابقه نمایندگی هستند.

وی ادامه داد: ازلحاظ پراکندگی شغلی 20 نفر فرهنگی،21 نفر کارمند،10 نفر آزاد،1 نفر نماینده،2 نفر وکیل یا قاضی،9 نفر بازنشسته،6 نفر استاد دانشگاه و 1 نفر بیکار است و 73 درصد از داوطلبان بدون سابقه داوطلبی و 27 درصد دارای این سابقه هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=65882

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.