• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

اگر در انتخابات کوهدشت تخلفی ببینم و الله فریاد می‌زنم / ضرورت تسریع در آسفالت چهار خطه خرم‌آباد-كوهدشت

  • کد خبر : 65884
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰
اگر در انتخابات کوهدشت تخلفی ببینم و الله فریاد می‌زنم / ضرورت تسریع در آسفالت چهار خطه خرم‌آباد-كوهدشت

امام‌جمعه کوهدشت گفت: اگر در انتخابات کوهدشت تخلفی ببنیم و الله فریادخواهم زد، البته به این معنا نبوده که بنا است تخلف شود، زیرا جمله شرطیه است.

به گزارش کانون سبحان، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در جلسه شورای اداری کوهدشت اظهار داشت: حضرت امیر المومنین (ع) به مالک اشتر فرمود: «مدیریت و مسئولیت تو طعمه نیست، بلکه برگردنت یک امانتی الهی می‌باشد»، بنابراین اگر کسی به اصل امانت بودن مدیریت و برخورداری از شایستگی‌هایی که باید یک مدیر داشته باشد، توجه نکند قطعاً خیانت کرده است و در صورتی، مدیری را بدون توجه به این معنا نصب کند حتماً خائن است.

وی افزود: اول شرط یک مدیر برنامه‌ریزی مناسب است، حضرت امیرالمؤمنین (ع) فرمود: «چه مدیر و شخصی عاقل می‌باشد؟ آن فردی که خوب برنامه‌ریزی می‌کند، زیرا بد برنامه‌ریزی کردن همه‌چیز را نابود می‌سازد»، ملاحظه‌کاری‌ها نیز برخی اوقات، گناه به‌حساب می‌آید.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه ما مدیون خون شهدا هستیم، عنوان کرد: از اول انتخابات‌ها تا الآن به‌جز دلسوزی هیچ هدفی نداشتم، من به‌عنوان امام‌جمعه شهرستان زبان گویای مردم هستم، همه گروه‌ها از من انتظار دارند، در انتخابات زمینه یک انتخاب سالم را فراهم کنیم، با همه در چهارچوب قانون رفیق هستیم و الله اگر تخلفی ببینم فریاد می‌زنم، البته به این معنا نبوده که بنا است تخلف شود، زیرا جمله شرطیه است.

وی با اشاره به‌ضرورت شفافیت مسئولان با مردم تصریح کرد: خدمات نظام را بد جلوه ندهیم و کسی را تخریب نکنیم، برخی در فضای مجازی در حال شایعه‌پراکنی و التهاب هستند، این جمله که فلان شخص خیالش راحت، برنده انتخابات بوده، شیطانی است، زیرا اگر کسی رأی مردم را داشته باشد برنده می‌شود.

طهماسبی گفت: اگر کسی بگوید شورای نگهبان مال فلانی می‌باشد، خیانت به‌نظام کرده است، زیرا این نهاد مال نظام و تمام مردم است، بارفاقت صحیح، انتخاباتی سالم برگزار خواهد شد.

امام‌جمعه کوهدشت رعایت عدالت در زمینه سر صندوقی‌های انتخابات را ضروری برشمرد و اظهار داشت: مسئولان ذی‌ربط به بحث آسفالت چهار خطه کوهدشت – خرم‌آباد سرعت ببخشند، زیرا زیرساخت آن صورت گرفته و اگر آسفالت نشود از بین می‌رود و این جز مطالبات مهم مردمی است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=65884

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درود خدا بر امام جمعه شجاع و ولایت مدار شهرستان کوهدشت.ای کاش ایشان به فرماندار محترم تذکر لازم را در خصوص عوامل اجرایی بخش ها می‌دادند که متاسفانه یکطرفه به نفع کاندید خاصی منصوب شده اند بخصوص بخش طرهان که سرپرست جدید بخش بدون حضور اعضای هیئت نظارت طرهان و بدون برگزاری انتخابات افراد خاصی را که همه گرایش به یک کاندیدا دارند بدون رأی گیری منصوب کرده واز همین آغاز استارت انتخابات شروع به تخلف نموده است.هرچتداعضای محترم هیئت نظارت شهرستان و بخش از طریق مجاری قانونی پیگیر این تخلف واضح و آشکار هستند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.