• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

حقیقتاً به دنبال برگزاری انتخابات سالم در کوهدشت هستیم

  • کد خبر : 65946
  • ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
حقیقتاً به دنبال برگزاری انتخابات سالم در کوهدشت هستیم

به گزارش کانون سبحان، ظهر امروز با حضور سرپرست فرمانداری کوهدشت، جلسه هیئت‌های نظارت، بازرسی و اجرایی انتخابات کوهدشت در محل سالن جلسات اداره فرمانداری این شهرستان برگزار شد. ماشاءالله نعمتی در این جلسه با اشاره به‌ضرورت تلاش مجریان در راستای برگزاری پرشور انتخابات، اظهار داشت: حقیقتاً در انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی کوهدشت بنا […]

به گزارش کانون سبحان، ظهر امروز با حضور سرپرست فرمانداری کوهدشت، جلسه هیئت‌های نظارت، بازرسی و اجرایی انتخابات کوهدشت در محل سالن جلسات اداره فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

ماشاءالله نعمتی در این جلسه با اشاره به‌ضرورت تلاش مجریان در راستای برگزاری پرشور انتخابات، اظهار داشت: حقیقتاً در انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی کوهدشت بنا را بر این داریم که سالم و صحیح برگزار شود.

وی افزود: بهترین بازوان حمایتی در زمینه آرام کردن قاطبه مردم، رسانه‌ها و افراد فعال در این فضا هستند، از اصحاب رسانه انتظار داریم در فضای مجازی، تحلیل‌ها و در گروه‌های اجتماعی ما را همراهی و کمک کنند.

سرپرست فرمانداری کوهدشت عنوان کرد: کاربرانی بایستی در سر صندوق‌های رأی باشند که ضمن آموزش، سرعت عمل داشته باشند، برگزاری سالم و درست انتخابات به عهده اعضای هیئت اجرایی است و هیئت نظارت نیز ناظر بر انتخابات هستند.

فضای مجازی به بستری برای شایعات نادرست انتخاباتی تبدیل‌شده است

نعمت‌الله رشیدیان نیز در این جلسه اظهار داشت: کارگروهی در زمینه آسیب‌شناسی انتخابات گذشته مهیا شده و افراد محترمی که حاشیه‌ای نداشته و کنترل رفتار خود رادارند در سر صندوق‌های رأی استفاده شوند.

وی افزود: فضای مجازی به بستری برای برخی افراد، در زمینه شایعات نادرست تبدیل‌شده است، امیدواریم فرماندار شهرستان جلسه‌ای تدارک دیده که اصحاب رسانه شهرستان در ارائه اخبار درست و موثق در زمینه انتخابات توجیه شوند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات مجلس یازدهم کوهدشت با اشاره به مزایای برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی، عنوان کرد: در چینش افراد پیشنهادی در صندوق‌ها، از افرادی استفاده شود که ازنظر اجتماعی واداری در حوزه صندوق اخذ رأی، ذی‌نفوذ نباشند.

وی با اشاره به حساسیت انتخابات کوهدشت تصریح کرد: صلاحیت‌های داوطلبان، در چهارچوب قانون انتخابات و به نحو احسن صورت گرفت، با تصمیم مدبرانه در راستای برگزاری صحیح و سالم انتخابات از ایجاد تنش‌ها و مشکلات احتمالی جلوگیری خواهد شد.

گفتنی است در ادامه سرپرست فرمانداری کوهدشت از برگزاری انتخابات الکترونیک استقبال نموده و به برگزاری نشستی با اصحاب رسانه شهرستان در آینده نزدیک اشاره کرد.

 

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=65946

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.