• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

وقتی تیر ضدانقلاب باز هم به سنگ خورد!

  • کد خبر : 66506
  • ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۹:۵۳
وقتی تیر ضدانقلاب باز هم به سنگ خورد!

علی رغم تلاشهای شبانه روزی رسانه های مدعی حقوق بشر این بار نیز تیر آنها به سنگ خورد و بار دیگر مردم همیشه در صحنه پاسخ محکمی به این عناصر خود فروخته خارج نشین دادند.

به گزارش کانون سبحان، علی رغم تلاشهای شبانه روزی رسانه های مدعی حقوق بشر این بار نیز تیر آنها به سنگ خورد و بار دیگر مردم همیشه در صحنه پاسخ محکمی به این عناصر خود فروخته خارج نشین دادند.

پس از شهادت سردار سپهپد حاج قاسم سلیمانی و ترور وی، مردم تهران و شهرهای کوچک و بزرگ کشور به خون خواهی این سردار شهید به پا خاسته و اقدام به راهپیمایی و تجمعاتی کردند.

این تجمعات میلیونی بار دیگر شکوه و اقتدار انقلاب اسلامی، وحدت و یکپارچگی مردم این مرز وبوم را به نمایش گذاشت.

و حالا پس از گذشتن چند روز از شهادت « حاج قاسم» رسانه های ضدانقلاب که به دنبال انتقام گیری و به حاشیه راندن نمایش میلیونی اقتدار مردم انقلابی بودند در مصاحبه و گزارشات تلویزیونی خود طوری رفتار کردند که گویی قصد انتقام از مردم را دارند.

البته این رسانه ها ماجرای سقوط هواپیمای اوکراینی را بهانه کرده و تمام تلاش خود را به کار بسته تا حاشیه های جدید در کشور ایجاد کنند و عناصر نظامی و پاسدارانی که در طول سالهای پس از انقلاب همواره مدافع مردم بوده اند را زیر سوال ببرند.

روز گذشته نیز همین عناصر ضدانقلاب برخی از افراد را به خیابانها کشانده و می خواستند با خط دهی های سفیر انگلیس اقدام به تخریب چهره نظام و به حاشیه کشاندن آن حماسه ملی کنند اما نتوانستند این بار کاری از پیش ببرند و سرافکنده تر از گذشته شدند.

امروز هم این رسانه ها سعی داشتند با وارونه نمایی واقعیت و انعکاس تصاویر دروغ از پایتخت و شهرهای ایران مردم را تحریک کنند تا بار دیگر در خیابانها حضور پیدا کرده تا از این طریق بتوانند اهداف خود را پیش ببرند اما تصاویر و فیلمهای دانا حاکی است که این بار تیر ضدانقلاب به سنگ خورده و آنها نتواستند مردم را به خیابانها بکشانند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=66506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.