• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

برگزاری انتخابات در لرستان با کمترین میزان شکایت کاندیداها/شاهرخی واقعیتش را در مورد نماینده بروجرد گفت.

  • کد خبر : 27015
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱:۱۸
برگزاری انتخابات در لرستان با کمترین میزان شکایت کاندیداها/شاهرخی واقعیتش را در مورد نماینده بروجرد گفت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: در این دوره از انتخابات با کمترین میزان شکایت کاندیداها در استان مواجه بودیم و در این خصوص آرامش خاصی بر استان حاکم است.

معاون سياسي امنيتي استانداري لرستانبه گزارش «کانون سبحان»؛ سید سعید شاهرخی ظهر سه شنبه در همایش بخشداران استان با اشاره به اینکه به اذعان همه سلایق انتخابات در لرستان بسیار باشکوه و سالم برگزار شد، اظهار داشت: در این دوره از انتخابات با کمترین میزان شکایت کاندیداها در استان مواجه بودیم و در این خصوص آرامش خاصی بر استان حاکم است.

وی از بخشداران استان خواست سیاست ها و برنامه های دولت را در حوزه مسئولیت خود در بین مردم تشریح کنند و خطاب به آن ها گفت: شما مکلف هستید اقداماتی که در سطح کلان کشور انجام می شود را برای مردم تببین کرده و اگر کسی در این خصوص شبهه ای وارد می کند پاسخ آن را بدهید.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان افزود: اگر شما فعالیت هایی که در زمینه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی که در سطح استان توسط دولت انجام می شود را برای مردم تشریح نکنید دیگران این فعالیت ها را به نفع خود مصادره کرده و این یک نوع جفا در حق دولت است.

شاهرخی تصریح کرد: در جلسه هفته گذشته شورای اداری استان برخی اقدامات صورت گرفته در استان از جمله احیاء مجتمع کشت و صنعت، توسعه فرودگاه خرم آباد و راه اندازی راه آهن دورود – خرم آباد را تشریح کردم که برخی بداخلاقی ها و برداشت های ناصواب از این صحبت ها صورت گرفته و از آن ها علیه برخی افراد و جریانات به ویژه در رابطه با علاء الدین بروجردی نماینده مردم بروجرد در مجلس استفاده شده بود.

وی ادامه داد: همه می دانیم در عرصه سیاست خارجی نماینده ای که قدرتمندانه در مجلس از برجام دفاع کرد علاء الدین بروجردی بود و در سیاستی که استاندار لرستان مبنی بر توسعه اقتصادی و معیشت مردم در پیش گرفتند از نمایندگان همراه دولت بوده ولی به هیچ عنوان منظور ما شخص ایشان نبوده است اما برخی جراید و سایت ها به خاطر رقابت های انتخاباتی توجه را به این سمت سوق دادند که به هیچ عنوان صحت ندارد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان  با بیان اینکه تشریح نکردن اقدامات دولت فضایی را ایجاد می کند که دیگران از آن به نفع خود بهره برداری کنند، عنوان کرد: کاری که طی این دو سال توسط دولت در استان لرستان انجام شده است با ۱۰ سال گذشته برابری می کند.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=27015

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 1
  1. آقای معاونت محترم استاندار میشه دقیقتر بفرمایید کدوم کارها را دولت واسه ما انجام داده؟پس کو چرا دیده نمیشن؟نکنه شما تو یه استان دیگه رو گفتید ولی بدون تو شهر من کوهدشت خیلی پدر مادرها تو این ایام عید شرمنده بچه هاشون شدن…. حالا هی بگید ما چی کردیم اونا چی نکردن….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.