• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال در لرستان برگزار می‌شود

  • کد خبر : 66590
  • ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۹:۲۶
نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال در لرستان برگزار می‌شود

مسئول فضای مجازی بسیج لرستان گفت: نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج از دوم تا چهارم بهمن‌ماه در لرستان برگزار می‌شود.

سرهنگ علی رشنو در گفت‌وگو با خبرنگار سیر افلاک، اظهار داشت: نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال در لرستان توسط مرکز فضای مجازی سپاه استان برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه این رویداد استارتاپی از دوم لغایت چهارم بهمن‌ماه در حسینیه ثارالله خرم‌آباد برگزار می‌شود افزود: این رویداد استارتاپی برای نخستین بار در استان لرستان برگزار می‌شود و تمامی رده‌های مختلف بسیج و همچنین سایر علاقه‌مندان می‌توانند در این رویداد تخصصی شرکت کنند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج لرستان بابیان اینکه این رویداد تخصصی در ۴ رشته برگزار می‌شود عنوان کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند در زمینه‌های پویانمایی (انیمیشن و موشن گرافیک)، تولید اپلیکیشن و بازی‌های موبایلی در این رویداد شرکت کنند.

وی بیان کرد: افراد علاقه‌مند به شرکت در این رویداد می‌توانند از طریق کانال اطلاع‌رسانی این رویداد به آدرس تلگرامی Lorestan_Startup@  ثبت‌نام کنند.

سرهنگ رشنو با اشاره به اینکه موضوع مسابقه در روز افتتاحیه به شرکت‌کنندگان اعلام می‌شود تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود بین ۳۰ تا ۴۰ تیم تولید محتوا در این رویداد استارتاپی شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های شرکت‌کننده در قالب ۳ تا ۵ نفره می‌باشد و به تیم‌های برنده اول تا سوم در هر رشته جوایز نفیسی اهدا می‌گردد.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج لرستان گفت: هدف از برگزاری این رویداد استارتاپی کشف و به‌کارگیری استعدادهای بسیج در عرصه تولید محتوا در فضای مجازی، ورود هوشمندانه و وسیع بسیجان در تمامی عرصه‌های فضای مجازی، ایجاد نشاط، پویایی و بالا بردن سطح کیفی تولیدات فعالان بسیجی سطح استان است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=66590

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.