• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال برگزار می شود

  • کد خبر : 66593
  • ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵
بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال برگزار می شود

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج از برگزاری بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال ۴۸ ساعته خبر داد که با توجه به وسعت و همزمانی رقابت نمونه مشابهی در جهان ندارد.

به گزارش کانون سبحان؛ مسئول سازمان فضای مجازی بسیج گفت: بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال کشور با حضور صدها گروه از تولید کنندگان محتوای دیجیتال همزمان در ۳۱ استان کشور به همت سازمان فضای مجازی بسیج برگزار می‌شود.

مسلم معین ادامه داد: در این رویداد تولید محتوا که در روزهای دوم بهمن ماه تا چهارم بهمن ماه برگزار میشود تیم های شرکت کننده در سه حوزه پویانمایی، بازی و نرم افزارهای ویژه تلفن همراه  به رقابت خواهند پرداخت.
وی افزود: آئین افتتاحیه این رویداد در صبح روز دوم بهمن ماه همزمان در مراکز استان های سراسر کشور با حضور مسئولان استانی برگزار میشود.
معین تصریح کرد: اختتامیه این رویداد نیز در پایان این رقابت 48 ساعته به میزبانی سازمان فضای مجازی بسیج استان ها برگزار و به برگزیدگان حوزه های مختلف رقابتی جوایزی اهدا خواهد شد. شرکت کنندگان تا پیش از آغاز رویداد از موضوعات و محورهای رقابتی برای تولید بی اطلاع هستند و عملا توان ابتکار عمل شرکنندگان در زمان محدود نیز سنجش می شود.
وی افزود: شایان ذکر است برگزیدگان رویدادهای استانی مجوز حضور در رویداد کشوری که در اسفندماه سال جاری در پایتخت برگزار خواهد شد را پیدا خواهند کرد.
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج در پایان با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد اظهار داشت: برگزاری این رویداد بزرگ به عنوان بزرگترین رویداد ۴۸ ساعته دنیا، گام بزرگی برای رسیدن به یکی از اهداف مهم سازمان فضای مجازی بسیج در راستای تحقق ایجاد نهضت تولید محتوای بومی دیجیتال در کشور و تحقق شکست حصر تبلیغاتی و رسانه ای دشمن به عنوان یکی از اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=66593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.