• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

نیروی‎‌های بسیجی با تولید محتوای قوی وجذاب نقشه دشمن را در فضای مجازی نقش برآب کنند

  • کد خبر : 66655
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰
نیروی‎‌های بسیجی با تولید محتوای قوی وجذاب نقشه دشمن را در فضای مجازی نقش برآب کنند

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: فضای مجازی وجنگ سایبری به ابزاری تبدیل شده است که دشمنان برای رسیدن به اهدافشان بیشترین بهره برداری را از آن دارند و ما نیز باید با استفاده از نیروی بسیجی متعهد و متخصص باید با تولید محتوای قوی وجذاب نقشه دشمن را نقش برآب کنیم.

به گزارش کانون سبحان، سردار حبیب الله توکلی صبح امروز در مراسم افتتاحیه اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان لرستان که در حسینیه ثار الله برگزار شد اظهارداشت: در فضای مجازی جنگی به وسعت یک عالم برعلیه ما شدت گرفته است و وظیفه ما به عنوان یک ایرانی ایفای نقش مهم در این زمینه است.

وی با اشاره به اینکه دشمن یک جنگ تمام عیار را تدارک دیده است افزود: دشمن برای سرمایه گذاری از زیرساختها در این جنگ نرم مطالبی در فضای مجازی منتشر می کند  که سریعا در جامعه بازتاب خورده و اعتقادات، باورها، عفاف، حجاب، شهادت طلبی، روحیه ایستادگی و مقاومت ما را هدف قرار می‌دهد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: همانند جنگ سخت که در صحنه بوده ونقش مهمی ایفا می کردید امروزه نیز در جنگ نرم نیز به عنوان افسران جنگ نرم باید ایفای نقش کنید وما به عنوان پشتیبان شما از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی بیان کرد: به طور ۲۴ساعته و لحظه ای دشمن برعلیه ما در فضای مجازی تحرک وتعرض داردو مشاهده کردیم که در بحث سقوط هواپیما فعالیت دشمن برای شایعه پراکنی و تضعیف اذعان عمومی در رسانه ها چه فعالیتی داشت که به خاطر ضربه سختی بود که  به آنها وارد شد و می‌خواهند با این کار اثرات آن را کم کنند.

سردار توکلی نقش بسیج وظرفیت مردمی در این جنگ نرم را همانند جنگ سخت دانست وگ فت: باید متناسب با شرایط دشمن در مقابل ما از ظرفیت نیروی ۲۰میلیونی  بسیج استفاده کنیم و درست است این نیروها ممکن است هیچ گاه سلاح در دست نگرفته باشند اما نقش آفرینی آنها در جنگ های سایبری وفضای مجازی با وجود نیروهای متخصص جهاد بزرگی  است.

وی تصریح کرد: با وجود تفاوتهایی که بین جنگ نرم وجنگ سخت وجود دارد اما در جنگ نرم نیز باید نگاه پدافندی داشته تا بتوانیم اقدامات دشمن را در فضای مجازی تضعیف کنیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان بیان کرد: با وجود اینکه حدود ۷۰درصد جمعیت ایران از فضای مجازی استفاده می کنند جمع آوری شایعه پراکنی وعملیات روانی منتشره دشمن در فضای مجازی  کار دشواری است اما شناسایی آنها در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی و…می تواند انجام گیرد.

وی به برگزاری رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: نیروهای متخصص با هم به رقابت می پردازند و نقش لرستان در جنگ سایبری به تصویر کشیده می شود وگاهی یک انیمیشن اثرش از چندین سخنرانی بیشتر خواهد بود.

سردار توکلی گفت: فضای مجازی وجنگ سایبری به ابزاری تبدیل شده است که دشمنان برای رسیدن به اهدافشان بیشترین بهره برداری را از آن دارند و ما نیز باید با استفاده از نیروی بسیج متعهد و متخصص با تولید محتوای قوی وجذاب نقشه دشمن را نقش برآب کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=66655

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.