• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

تظاهراتِ مردم آمریکا ضربه‌ای مهلک بر پیکره ناعدالتی و ظلم است

  • کد خبر : 68008
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸
تظاهراتِ مردم آمریکا ضربه‌ای مهلک بر پیکره ناعدالتی و ظلم است

محمد رحمانی نصر گفت: حوادثِ تظاهراتِ کم نظیر مردم آمریکا اگرچه دارای ضعف مدیریت و نبود رهبری واحد است اما بدون شک هر کدام از این دست خروش‌ها و جوشش‌های مردمی ضربه‌ای مهلک بر پیکر ناعدالتی و ظلم است.

حجت الاسلام محمد رحمانی نصر در گفت‌وگو با  کانون سبحان اظهار داشت: تحولات آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و شرور جهانی در این زمان، به همان اندازه اهمیت دارد که سفیانی و دجال برای آخرالزمان اهمیت دارند.

وی افزود: به روشنی قابل مشاهده است که در حال حاضر به میزان آمریکا، کشور دیگری وجود ندارد که مدام به دنبال اذیت، آزار و ظلم به دیگر کشورها باشد با اینکه هفتاد سال از جنگ جهانی گذشته اما هنوز سربازان شرور و تروریست آمریکا از شرقی ترین کشور یعنی ژاپن تا غرب اروپا و خاورمیانه حضور دارند.

کارشناس مسائل سیاسی و بین الملل عنوان کرد: آمریکا به عنوان ام الفساد رسمی و دارای قدرت سیاسی نظامی برای بسیاری از دولت‌های غیرمردمی و دیکتاتور خاورمیانه و یا دولت‌های منافق اروپایی، جایگاه پدر را ایفا می‌کند و کاملا واضح است که ضعف و نابودی این پدر شیطانی می‌تواند شعله‌های ظلم و ستم را در کل دنیا به‌شدت کاهش دهد.

وی تصریح کرد: حوادثِ تظاهراتِ کم نظیر مردم آمریکا اگرچه دارای ضعف مدیریت و نبود رهبری واحد است اما بدون شک هر کدام از این دست خروش‌ها و جوشش‌های مردمی ضربه‌ای مهلک بر پیکر ناعدالتی و ظلم است.

رحمانی‌ نصر با اشاره به مظلومیت جورج فلوید، سیاه پوستی که زیر زانوی پلیس نژادپرست آمریکایی جان داد، بیان کرد: چگونه کشته شدن مظلومانه‌ی یک نفر می تواند این چنین خون کشوری را به جوش آورد؟! این یک اتفاق نیست بلکه نشانگر ظلم و بی عدالتی چندصدساله ی حاکم بر آمریکا و جان به لب رسیده‌ی مردم است و گاهی اوقات با صدای نحیف مظلومی در زیر زانوی ظالم به جوش می آید و کوچه و خیابان را با فریاد عدالتخواهی مزین می کند.

کارشناس مسائل سیاسی و بین‌الملل گفت: آمریکا و غرب با همه‌ی داد و فریادی که منافقانه برای حقوق بشر بلند کرده‌اند، اما هنوز در خم یک کوچه عدالت مانده‌اند و این‌ها هنوز تفاوت طبیعی رنگ پوست را نفهمیده‌ و هضم نکرده‌اند در حالیکه پیامبر اسلام(ص) که منادی حقیقی حقوق بشر است دقیقا از همان آغاز نشر اسلام صدای تبلیغ دین که همان اذان و ندای ملکوتی اسلام است را به بلال حبشی سیاه پوست سپردند تا درسی برای مبارزه با نژادپرستی باشد.

وی اظهار داشت: عدالتخواهی دستور خداوند متعال هم در طینت و فطرت و هم در کتاب و شریعت است، لذا قیام عدالتخواهانه مردم آمریکا بدون شک مورد رضای خدا بوده و برای مردم آمریکا و همه عدالتخواهان عالم آرزوی موفقیت در این راه مقدس را داریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=68008

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.