• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

وزارت نیرو در حق مردم کوهدشت و رومشکان اجحاف کرد/ تلاش برای احداث سد معشوره

  • کد خبر : 68011
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
وزارت نیرو در حق مردم کوهدشت و رومشکان اجحاف کرد/ تلاش برای احداث سد معشوره

محمدرضا مبلغی با اشاره به ظلم و اجحاف وزارت نیرو در حق مردم کوهدشت و رومشکان گفت: مردم این منطقه خود تولید آب داشته ولی حق استفاده از آن را ندارند. برای احداث سد معشوره نهایت تلاش خود را می‌کنیم. چراکه مطالبه به‌حق مردم است.

به گزارش کانون سبحان حجت الاسلام والمسلمین محمد‌‌رضا مبلغی شامگاه جمعه در نشست صمیمی با اصحاب رسانه شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان اظهار داشت: خبرنگاران اخلاق و صداقت را سرلوحه کار خود قرار داده و چراکه خبرنگار نقش بسیار زیادی در ارتقای فرهنگ جامعه دارد.

وی افزود: هر حرفه‌ای، رعایت اخلاق مربوط به خود را اقتضا می‌کند، مثلاً اگر تاجر است اخلاق تجارت، حلال و حرام‌ها را در آن عرصه رعایت کند و یا اخلاق پزشکی به این است که صرفاً برای پول مریض خود را درمان نمی‌کند بلکه برای انسانیت او را مداوا خواهد کرد.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس یازدهم عنوان کرد: شجاعت، شهامت، آزادی، دلسوزی، امانت‌داری و جوانمردی، پرهیز از تحریف، عدم سوءاستفاده از موقعیت و…از ویژگی های یک خبرنگار خوب و حرفه ای است‌.

وی تصریح کرد: خبرنگار همانند یک داور عمل می‌کند و نباید حب و بغض شخصی از خود نشان دهد، بلکه بایستی نقد منصفانه داشته باشد و خطای مسئولان را به آنان گوشزد می دهد.

مبلغی گفت: بهترین عنصر برای جلوگیری از انحراف، خبرنگاران است، صریح و شفاف انتقاد دلسوزانه کردن مصداق بارز امر به معروف و نهی از منکر می باشد و داشتن تقوای الهی و با هم بودن در کار خبرنگاری ویژگی برجسته دیگر خبرنگاران عزیز است.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس یازدهم، گفت: ظلم و اجحاف وزارت نیرو بر مردم این منطقه به این صورت است که مردم این منطقه خود تولید آب داشته ولی حق استفاده از آن را ندارند، انصاف هم خوب چیزی است، به هر صورت حق خود را مطالبه می‌کنیم و اگر هم وزارت نیرو زیر بار نرود ما هرگز کوتاه نمی‌آییم.

وی اظهار کرد: هیچ مسئولی در حاشیه امن نماینده مجلس نیست تا وقتی‌که یک مدیر به مردم وفادار بوده و خود را نوکر مردم می‌داند، حمایت ما را نیز به همراه دارد.

مبلغی گفت: از صنایع تبدیلی غافل نخواهیم شد و در مورد تقویت کارگاه های تولیدی زود بازده در شهرستان های کوهدشت و رومشکان جلساتی در سطح ملی داشته ایم.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه سیل سال گذشته در لرستان،ضرورت احداث سد معشوره قوت داد، بیان کرد: برای احداث این سد نهایت تلاش خود را می‌کنیم، چراکه مطالبه به‌حق مردم است، ولی این به معنای آن نیست که همه‌چیز تعطیل بشود.

وی گفت: همدلی و رفاقت نمایندگان لرستان برای پیگیری مطالبات مردم در سطح بسیار خوبی است،ان‌شاءالله در زمینه توسعه لرستان از این اتحاد بهره خواهیم برد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=68011

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.