• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

مجلس انقلابی باید در تمامی زمینه‌ها انقلابی عمل کند

  • کد خبر : 68109
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳
مجلس انقلابی باید در تمامی زمینه‌ها انقلابی عمل کند

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کاربردی‌تر شدن دروس موجب پیشرفت صنعت در کشور می‌شود، گفت: مجلس انقلابی باید در تمامی زمینه‌ها انقلابی عمل کند.

به گزارش کانون سبحان؛ محمدرضا مبلغی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛  با اشاره به ضرورت تحول در نظام آموزشی و کاربردی کردن دروس آموزشی، گفت: تئوری محور بودن دروس موجب شده دانش‌آموزان پس از فارغ تحصیلی هیچ مهارتی برای ورود به بازار کار نداشته باشند.

وی ادامه داد: اکثر دروس آموزشی تئوری محور بوده و دانش‌آموز تنها تصاویر ابزارها را در کتاب مشاهده کرده است. از طرفی هر فردی که نیاز به مهارتی دارد باید در خارج از مدارس و دانشگاه به دنبال آن باشد که یقینا ضعف بزرگی برای نظام آموزشی است.

کاربردی‌تر شدن دروس موجب پیشرفت صنعت در کشور می‌شود

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی کاربردی‌تر شدن دروس موجب پیشرفت صنعت در کشور می‌شود، اضافه کرد: کاربردی بودن دروس موجب می‌شود دانش ‌آموزان و دانشجویان در هر مقطعی که فارغ التحصیل شوند، مهارت کافی برای ورود به بازار کار را داشته باشند. معتقدم نظام آموزشی  ما به تحول اساسی نیاز دارد.

مبلغی تصریح کرد: اگر دانشجو می خواهد وارد بازار کار شود باید دانش، مهارت و نگرش او با هم همخوانی داشته باشد و به عبارتی دانشجو باید مهارت های لازم را فراگیرد تا بتواند در بازارهای کار موفق باشد.

مجلس انقلابی باید در تمامی زمینه‌ها انقلابی عمل کند

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اهتمام جدی مجلس یازدهم برای کاربردی کردن دورس آموزشی، تصریح کرد: تحول و دگرگونی در نظام آموزشی و دیگر حوزه‌ها نیازمند جسارت است، اگر مجلس جسارت چنین کاری را نداشته باشد، همانند ادوار گذشته به روزمرگی دچار شده و ثمره‌ای برای مردم نخواهد داشت. مجلس انقلابی باید در تمامی زمینه‌ها انقلابی عمل کند./

پایان پیام

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=68109

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. بسم الله القاسم الجبارین
    جناب آقای مبلغی شما بعنوان نماینده طرهاندبزرگ چرا طرح سوال از رئیس جمهور رو امضا نکرد ه ای آیا از معیشت مردم کوهدشت ورومشکان بی خبری یادست های پشت پرده فرج اله مومنی اجاز نداده اند لطفا درج کن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.