• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در کوهدشت/ 1500 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد+تصاویر

  • کد خبر : 68371
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲
آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در کوهدشت/ 1500 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد+تصاویر

مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه سپاه ناحیه کوهدشت با توزیع 1500 بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان آغاز شد.

به گزارش کانون سبحان، عصر امروز دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه سپاه، با حضور امام‌جمعه کوهدشت، فرمانده سپاه و جمعی از بسیجیان، در شهرستان کوهدشت برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ضمن گرامیداشت دهه ولایت اظهار داشت: امام علی (ع) مظهر جود و بخشش بود، امیدواریم بتوانیم در این مسیر قدم بگذاریم.

وی افزود: کمک‌های مومنانه درمانی بر آلام مستضعفان و محرومان جامعه بوده که به نهضتی فراگیر و عظیم مبدل شده است و با تلاشی خالصانه و مضاعف این پویش همدلی تداوم خواهد یافت.

امام‌جمعه کوهدشت عنوان کرد: سپاه و خیرین عزیز در لبیک به مقام معظم رهبری در این رزمایش همدلی و کمک مومنانه به‌خوبی ورود کردند به‌طوری‌که جهان را تحت تأثیر قرارداد.

سرهنگ کرم کونانی در این مراسم ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید غدیر خم، اظهار داشت: در راستای لبیک به سخنان رهبر معظم انقلاب در زمینه کمک مومنانه به اقشار نیازمند، جلوه‌ای از همدلی و نوع‌دوستی به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: در مرحله دوم از رزمایش کمک مومنانه سپاه ناحیه کوهدشت هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین افراد نیازمند و محرومی که براثر ویروس کرونا متضرر شده‌اند، تقسیم خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت عنوان کرد: از آغاز رزمایش مرحله اول کمک مومنانه تا به امروز، سپاه شهرستان کوهدشت هشت هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی فراهم و در بین اقشار آسیب‌دیده از کرونا توزیع نموده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=68371

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.