• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان درگذشت مادر شهیدان «حسینی نسب» را تسلیت گفت

  • کد خبر : 68398
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰:۴۱
نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان درگذشت مادر شهیدان «حسینی نسب» را تسلیت گفت

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان در پیامی درگذشت مادر شهیدان «حسینی نسب» را تسلیت گفت و به اولین شهید مدافع سلامت شهرستان بروجرد ادای احترام کرد.

به گزارش کانون سبحان از کوهدشت، آیت الله  احمدمبلغی نماینده مردم شریف لرستان در مجلس خبرگان رهبری بمناسبت درگذشت مادر گرامی سه شهید والامقام و ادای احترام به اولین شهید مدافع سلامت شهرستان بروجرد پیامی به شرح زیر صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

مادران شهدا که عمر گرانقدر خویش را در مسیر الهی و تربیت شیرمردانی دلیر و انقلابی سپری نمودند و عزیز ترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، الگوی ایثار و استواری شیرزنان ایران اسلامی هستند.

خبر درگذشت مادردلسوز و مهربان، بانوی ماجده و مؤمنه حاجیه کبری خانم گودرزی مادر بزرگوار شهیدان معظم سادات  سید  عباس،سیدحسن و سیدعلی حسینی نسب موجب تالم و تاثر خاطر گردید.

آن مرحومه خالصانه و برای رضایت حق از عزیزترین سرمایه های خویش گذشت و زینب وار مصیبت اولاد خویش را دید و خم به ابرو نیاورد، تا ارواح قدسی آن طائران ملکوت،حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشند.

اینجانب این مصیبت را به مقام معظم رهبری ، خانواده معظم شهیدان ، خانواده محترم ایشان  و همه بستگان داغدار و عموم مردم شریف و ولایتمدار شهرستان بروجرد تسلیت عرض می‌کنم.

 از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحومه مغفوره  آمرزش و رحمت الهی ،  برای بازماندگان معزز تندرستی، شکیبایی و پاداش نیکو مسألت می دارم.

 از این فرصت استفاده می کنم به پرستار شهیده استان لرستان از بروجرد ، ادای احترام می کنم ، شهیدی که با  صداقت و خلوص و ایثارگری از بیماران کرونا پرستاری و مراقبت کرد و عاقبت جان خود را در این مسیر فدا نمود روحش شاد.

احمدمبلغی
نماینده مردم شریف استان لرستان  در مجلس خبرگان رهبری

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=68398

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.