• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

تصاویر معارفه دکتر محمود سوری به عنوان رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان کوهدشت

  • کد خبر : 68438
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
تصاویر معارفه دکتر محمود سوری به عنوان رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان کوهدشت

با حضور دکتر علی فرهادی قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان،محمد رضا آزادبخت معاونت فرمانداری کوهدشت،شهبازی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان و جمعی دیگر از مسئولین، آئین معارفه «دکتر محمود سوری» به عنوان رئیس جدید اداره شبکه بهداشت و درمان کوهدشت و تکریم «دکتر حسن امینی زاده» رئیس پیشین این اداره برگزار شد.

به گزارش کانون سبحان، با حضور دکتر علی فرهادی قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان،محمد رضا آزادبخت معاونت فرمانداری کوهدشت،شهبازی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان و جمعی دیگر از مسئولین، آئین معارفه «دکتر محمود سوری» به عنوان رئیس جدید  اداره شبکه بهداشت و درمان کوهدشت و تکریم «دکتر حسن امینی زاده» رئیس پیشین این اداره برگزار شد.

دکتر حسن امینی زاده در این مراسم اظهار داشت: در حوزه بهداشت و درمان کوهدشت در طول مدت مسئولیتی که داشتیم کارهایی انجام شد و تنها هدف بنده خدمت به مردم بوده است چراکه این کارها برای مردم می‌ماند.

وی با اشاره به اینکه تمام خانه‌های بهداشت کوهدشت تکمیل‌شده‌اند، افزود: مراکز بهداشت شهری استیجاری هستند امیدواریم تیم مدیریتی این موارد را تکمیل نماید.

مسئول سابق شبکه بهداشت و درمان کوهدشت با اشاره به اینکه مسئله جذب متخصص در امسال مشخص‌شده است، عنوان کرد: آغاز عملیات ساخت بیمارستان 250 تختخوابی رازی کوهدشت یکی از بزرگ‌ترین کارهای حوزه درمان این شهرستان است که بااعتبار اولیه 600 میلیارد ریال و با مشارکت بانک ملی ایران، با سرعت به‌پیش می‌رود و قابلیت ارتقاء به 400 تخت نیز دارد.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای مسئول جدید شبکه بهداشت و درمان کوهدشت، تصریح کرد: با جناب دکتر سوری از ده سال پیش آشنایی دارم، آنچه آرزو داشتم با انتصاب ایشان، محقق شد.

محمدرضا آزاد بخت معاونت فرمانداری کوهدشت در این مراسم اظهار داشت: عملکرد شبکه بهداشت و درمان کوهدشت در طول این چند سال بسیار مطلوب بوده و در این ایام کرونا نیز با مدیریت خوبی که داشتند، قدم‌های مثبتی در زمینه مقابله با این ویروس برداشته شد.

علی فرهادی در این مراسم اظهار داشتند: انصافاً عملکرد بهداشت و درمان کوهدشت در زمان مدیریت دکتر امینی زاده بسیار خوب بوده و جز شهرستان‌هایی است که عمدتاً در وضعیت زرد قرار دارد و ما کمتر دچار بحران می‌شویم.

وی افزود: در این شبکه کارهایی پیش روداریم، برای جمعیت 170 هزارنفری کوهدشت یک بیمارستان کافی نیست علی‌رغم کمبود اعتبارات در پیوست یک قانون بودجه یک ریال اعتبار دارد چون زیر 60 درصد پیشرفت دارد پس ما مجبوریم از اعتبارات دیگری همچون وام بانک ملی، اعتبارات استانی و … استفاده کنیم، در این راستا فاز اول این بیمارستان 65 درصد پیشرفت دارد و انتظار داریم مدیریت جدید پیگیر تکمیل آن باشند.

قائم‌مقام ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان، عنوان کرد: تغیر و تحول همیشه برای ایجاد تحول هست، قرار بود از دکتر امینی زاده دریکی شهرستان‌های دیگر استفاده کنیم که خود ایشان نپذیرفتند.

وی تصریح کرد: دکتر محمود سوری دارای شخصیتی متعهد، اخلاق مدار و با سوابق و تجربیات خوبی هستند، امیدواریم در این مسیر موفق باشند.

در حاشیه این مراسم از برخی از کارکنان شبکه بهداشت کوهدشت که در ماسبقات جام فوتسال بین ادارات حائز رتبه نخست شده بودند با حضور ریاست هیئت فوتبال کوهدشت تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است دکتر محمود سوری اهل کوهدشت و ریاست درمانگاه فرهنگیان همدان، ریاست حراست سازمان انتقال خون استان همدان،ریاست درمانگاه فرهنگیان کوهدشت و … را در کارنامه دارد.

عکاس: حمید آدمی – کانون سبحان

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=68438

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.