• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

برگزیدگان جشنواره مالک اشتر کوهدشت تقدیر شدند

  • کد خبر : 68327
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
برگزیدگان جشنواره مالک اشتر کوهدشت تقدیر شدند

برگزیدگان جشنواره مالک اشتر کوهدشت در حسینیه ثارالله (ع) سپاه ناحیه این شهرستان مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

 

به گزارش کانون سبحان، با حضور امام‌جمعه موقت، فرمانده سپاه کوهدشت، معاونت ایمنی و اقدامات تأمینی سپاه لرستان و جمعی دیگر از مسئولان، جشنواره مالک اشتر شهرستان کوهدشت با معرفی بسیجیان برتر در زمینه‌های مختلف برگزار شد.

سرهنگ کرم کونانی در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد و دهه مبارک ولایت، اظهار داشت: روحیه انقلابی و جهادی دو شاخصه مهم برای دستیابی به موفقیت در تمام عرصه‌ها هستند که در عملکرد سپاه و بسیج کاملاً مشهود است.

وی افزود: سال گذشته شاهد سیل خدمت بسیجیان و گروه‌های جهادی کوهدشت در یاری‌رساندن به مردم سیلزده شهرستان و سایر نقاط لرستان بودیم و از ابتدای بحران کرونا نیز این نیروها با حضور میدانی در میان مردم به ارائه خدمات پرداختند.

فرمانده سپاه کوهدشت با اشاره برگزاری مرحله جدید رزمایش کمک مؤمنانه در دهه ولایت، عنوان کرد: رمز موفقیت بسیج، خدمت‌رسانی به مردم بوده که آن را از مکتب شهدا آموخته است و در راستای تداوم آن نهایت تلاش را خواهد کرد.

سرهنگ صادق فاضلی معاون ایمنی و اقدامات تأمینی سپاه لرستان در این مراسم اظهار داشت: امروز دست برتر در تمام عرصه‌ها با جبهه انقلاب اسلامی است، دنیا در حال مشاهده تحولات و وقایعی در آمریکا است و این تحولات نیز افول و ضعف استکبار را می‌رساند.

انتهای پیام/َ

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=68327

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.