• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

لرستان در برخورد با اراذل اوباش رتبه دوم کشور را دارد

  • کد خبر : 68923
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
لرستان در برخورد با اراذل اوباش رتبه دوم کشور را دارد

فرمانده انتظامی لرستان گفت: استان لرستان در برخورد با اراذل‌واوباش سال گذشته پس از تهران بزرگ، در رتبه دوم قرارگرفت که امیدواریم در راستای خدمت مضاعف به مردم تلاش خود را ادامه دهیم.

به گزارش کانون سبحان، سردار حاجی محمدمهدیان نسب در جلسه تکریم و معارفه فرمانده انتظامی کوهدشت، اظهار داشت: کوهدشت بافرهنگ و قدمت تاریخی خاص خود، دارای ویژگی‌ها و جغرافیای بسیار خوب و شریان‌های حیاتی قابل‌توجه ای است که بایستی به‌ حوزه زیرساخت‌های آن با تمام توان پرداخته شود.

وی افزود: به‌زودی با تصویب ستاد کل نیروهای مسلح کشور، پاسگاه انتظامی در سه‌راهی زانوگه انتظامی این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه کوهدشت مشکل پایش تصویری دارد، عنوان کرد: مأموریت‌های پلیس بدون همکاری قضایی انجام‌پذیر نیست و همه مسائل اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و … در کشور زیر سایه امنیت شکل می‌گیرد.

وی تصریح کرد: برگزاری انتخابات لرستان به لحاظ امنیتی ستودنی است، در این شهرستان نیز با همکاری اعضای شورای تأمین که نهایت کمک را کردند به‌خوبی و با امنیت کامل برگزار شد و این توفیقات برگرفته از تعامل بسیار خوبی است وجود دارد.

سردار مهدیان نسب گفت: در برخورد با اراذل‌واوباش سال گذشته پس از تهران بزرگ، استان لرستان در رتبه دوم قرارگرفته است، امیدواریم در راستای خدمت مضاعف به مردم تلاش خود را ادامه دهیم.

فرمانده انتظامی لرستان ضمن گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد گفت: ۵ مرداد روز تاریخ‌ساز جمهوری اسلامی ایران است که در این راستا شهدای زیادی همچون شهید سپهبد صیاد شیرازی زحمت زیادی کشیده و منافقین را نابود کردند، امام خمینی (ره) فرمود: نظام اسلامی به‌مثابه شجره طیبه‌ای است که همین مستضعفین ولی‌نعمت آن هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=68923

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.