• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

مکتب دفاع مقدس مفاهیم بلندی را به نسل جدید منتقل کرد/اهمیت مطالعه وصایای شهدا

  • کد خبر : 68971
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
مکتب دفاع مقدس مفاهیم بلندی را به نسل جدید منتقل کرد/اهمیت مطالعه وصایای شهدا

حجت‌الاسلام طهماسبی، امام‌جمعه کوهدشت گفت: مکتب دفاع مقدس مفاهیم بلندی را به نسل جدید منتقل کرده است به طوری که هرروز از آن درس می‌گیریم.

به گزارش کانون سبحان، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز جمع کارکنان سپاه، بسیجیان و جمعی از مدیران کوهدشت، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس تنها روایتی از خاطرات نیست؛ بلکه مفاهیمی بلند را منتقل می‌کند و ما هرروز از آن درس می‌گیریم، این مسیر موجب معرفی مکتب و فرهنگ عاشورا به جهان شده است.

وی افزود: شناخت دوست و دشمن، استحکام‌بخشی ریشه‌های انقلاب، تقویت روحیه ایستادگی و حسن وطن‌دوستی در مردم، بیداری اسلامی و …ازجمله دستاوردهای دفاع مقدس به شمار می‌رود.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به ساده زیستی امام‌ خمینی‌(ره)، عنوان کرد: امام خمینی (ره) از امکانات دنیا هیچ‌چیزی برای خود نخواست و قناعت و ساده زیستی از شاخصه‌های وی است، الآن ما در یک دفاع همه‌جانبه و جنگ سیاسی، اقتصادی و ترکیبی تمام‌عیار هستیم، دشمن می‌خواهد با القاء شبهه، تصمیمات مسئولان را به سمت خطا سوق دهد.

وی با اشاره به‌ضرورت هوشیاری در برابر حربه‌های دشمنان، تصریح کرد: چشم مردم به مسئولان است که در راستای رفع مشکلات چه تدبیری را به کار خواهند گرفت، ما الآن در یک پیچ حساس تاریخی هستیم، منافع گروهی و باندی نداریم و یک‌چیز مهم است و آن جلوگیری از پایمال شدن خون شهدای عزیز است.

طهماسبی تقویت روحیه ازخودگذشتگی و حُسن مدیریت را ضروری دانست و گفت: در زمینه انتخابات آمریکا، هرکسی برنده شود فرقی ندارد زیرا خوی استکباری و ماهیت همه آن دولتمردان یکسان است.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اهمیت مطالعه وصایای شهدا، بیان داشت: تضعیف نظام جنایت، توجیه حماقت و تکمیل آن رسالت است، امروز روز تلاش، برادری، وحدت و خدمت خالصانه به مردم است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=68971

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.