• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

انقلاب اسلامی ایران به برکت دفاع مقدس به سراسر جهان صادر شد

  • کد خبر : 68974
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
انقلاب اسلامی ایران به برکت دفاع مقدس به سراسر جهان صادر شد

طرهانی، جانشین فرمانده سپاه کوهدشت گفت: انقلاب اسلامی به برکت تجارب دفاع مقدس به سراسر جهان صادر شد.

به گزارش کانون سبحان، سرهنگ اردشیر طرهانی ظهر امروز در جلسه دیدار کارکنان و بسیجیان سپاه کوهدشت با امام‌جمعه این شهرستان، اظهار داشت: شرایط امروز ما با ایام دفاع مقدس مشابهت‌های زیادی دارد، زیرا هم‌اکنون نیز شاهد آرایش جنگی تمام‌عیار دشمن در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فضای مجازی و بی‌ثبات‌سازی امنیت هستیم.

وی افزود: امروز ملت ایران از آرمانی که برگزیدند و از انقلابی که انفجار نور بود دفاع کرده و بر سر عهد و پیمان خود باوجود تمام سختی‌ها و تهدیدات ایستاده است.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه کوهدشت عنوان کرد: ما در شرایط تحریم قرارگرفته، ولی تسلیم و سازش را نپذیرفته‌ایم چراکه این مقاومت برگرفته از مسیر و خون مقدس شهدای دوران دفاع مقدس و سرداران شهیدی همچون شهید سلیمانی‌ها است.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ دفاع مقدس و مبنا قرار دادن تجربیات و الگوهای رفتاری دفاع مقدس در حوزه‌های مختلف رمز مقابله با دشمنان است.

طرهانی گفت: انقلاب اسلامی ایران امروز به برکت و مدد تجارب دفاع مقدس با مشق عزت و ایستادگی به‌مراتب عزیزتر و قوی‌تر از گذشته بوده و به سراسر جهان صادرشده است.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه کوهدشت گفت: دیدار با خانواده شهدا، رژه موتوری، برگزاری یادواره شهدا، برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس، برگزاری مسابقات فرهنگی و نشست‌های بصیرتی و فرهنگی، نواختن زنگ مهر و مقاومت، اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس، برپایی میز خدمت، افتتاح منازل محرومین، اعزام گروه‌های جهادی و تیم‌های درمانی به مناطق محروم، تجلیل از رزمندگان و … ازجمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=68974

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.