• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

آمریکا تلاش می‌کند شکست هایش را در عرصه رسانه جبران کند/ چرا مسئولان اجرایی مدیریت فضای مجازی را به دست دشمن داده اند؟

  • کد خبر : 69058
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
آمریکا تلاش می‌کند شکست هایش را در عرصه رسانه جبران کند/ چرا مسئولان اجرایی مدیریت فضای مجازی را به دست دشمن داده اند؟

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: تنها جایی که برای آمریکا حکم تنفس مصنوعی را دارد عرصه رسانه است، تلاش می کند همه شکست ها را در این میدان جبران کند از این رو شما جوانان در کارزار سختی قرار دارید.

به گزارش کانون سبحان، «سردار محمدرضا نقدی»، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین افتتاحیه رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج که صبح امروز در مجتمع ولیعصر (عج) تهران برگزار شد با بیان اینکه دفاع مقدس درخشان ترین قطعه تاریخ ملت ایران است گفت: شاید بتوان گفت دفاع مقدس از برجسته ترین قطعات تاریخ بشریت است که یک ملت با دست های خالی همزمان مقابل تمان قدرت های شیطانی زمان خود ایستادگی کرد و سربلند از این آزمون بیرون آمد و دشمن را از همه خواسته ها و آرزوهایش محروم و ناامید کرد.

وی با اشاره به اینکه تا ابد مدیون شهدای بزرگواری هستیم که این حماسه را آفریدند عنوان کرد: از شهدا استمداد می طلبیم برای جهادی که امروز جوانان در میدان دفاع مقدس برای آن می جنگند.

معاون هماهنگی سپاه با اشاره به اینکه شما جوانان امروز همچون سالهای دفاع مقدس در حال دفاع از ارزشهای کشور هستید ادامه داد:شما هم امروز در جنگ تحمیلی دیگری خط شکن هستید همانطور که امروز می ایستید و با تحسین از شهدای دفاع مقدس یاد می کنید آینده به افتخار شما که در این جهاد حضور پیدا کردید خواهد ایستاد.

سردار نقدی با اشاره به اینکه دشمن در طول ده ها سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است پشت سر هم در عرصه های مختلف از ملت ایران سیلی خورده است امروز یک ورشکسته به تمام معناست عنوان کرد: دشمن امروز یک اقتصاد به شدت ورشکسته با بیش از ۲۴ هزار میلیارد دلار بدهی خارجی تبدیل شده و به خام فروشی روی آورده است.

وی با بیان اینکه دشمن امروز به بزرگترین صادر کننده ذغال سنگ دنیا تبدیل شده است ادامه داد: کشوری که ادعای مدرنیته شدن داشت و می گفت ما نباید دست به صنعت بزنیم حتی خودرو رو هم باید بیرون از کشورمان تولید کنند امروز ذغال سنگ و نفت خام می فروشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز اقتصاد آمریکا به فقر کشیده شده است گفت: حتی در عرصه سیاسی هم ورشکسته بزرگ هستند زیرا در داخل این کشور پرچمی که در ۲۲ بهمن و ۱۳ آبان ما در ایران برافراشتیم در داخل آمریکا به دست مردم خودشان برافراشته شده و پرچم آمریکا به عنوان نماد زورگویی و سلطه گری به آتش کشیده می شود.

سردار نقدی با بیان اینکه دشمن خلع سلاح شده که امروز دچار شکاف اجتماعی عظیم شده و هر جا می خواهد رای بگیرد با مشکل مواجه است هر روز در خیابان هایش شاهد ناآرامی است گفت: آمریکا در عرصه نظامی پشیزی نمی ارزد و به طبل توخالی تبدیل شده است. آمریکا در همه زمینه ها سقوط کرده است.

وی ادامه داد: تنها جایی که برای آمریکا حکم تنفس مصنوعی را دارد عرصه رسانه است ، تلاش می کند همه شکست ها را در این میدان جبران کند از این رو شما جوانان در کارزار سختی قرار دارید.

سردار نقدی با بیان اینکه نمی دانیم چرا مسئولان اجرایی تصمیم گرفتند مدیریت فضای مجازی در دست دشمن باشد ادامه داد: این صحنه مبارزه سخت است‌ با ربات‌ها جمعیت اندک را چندین میلیون نفر نمایش می دهند تا در شبکه های مجازی ترند شوند و سر مردم کلاه بگذارند.

وی با اشاره به اینکه با تصمیم مدیران اجرایی در این میدان دست ما بسته است خاطر نشان کرد : امیدواریم یک روز به مسیر استقلال در این زمینه برگردیم و این خرمشهر اشغال شده فضای مجازی کشورمان را پس بگیرم تا مدیریت در دست خودمان باشد. تا بدانیم آماری که در فضای مجازی منتشر می شود واقعی است نه حاصل فعالیت ربات ها و سیستم اطلاعاتی سی آی ای و موساد نیست.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه شما در کارزار بسیار سخت هستید و این خود یک دفاع مقدس است یادآور شد: در همان زمان دفاع مقدس اگر توهینی به ارزشهای انقلاب می شد، رزمندگان می گفتند کاش موشک به ما اصابت می کرد اما این حرف را نمی شنیدیم، تیری که به روح آنها اصابت می کرد سخت تر از تیری بود که به جسمشان می خورد.

سردار نقدی گفت: حفظ ارزش ها زیر بار جنگ روانی دشمن و خسته نشدن در این فضا که امید میدان اصلی مبارزه و درگیری است، کار کوچکی نیست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=69058

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.