• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

تبیین و روشنگری در فضای مجازی از ضروریات است/ پایگاه‌های مقاومت بسیج؛ اصلی‌ترین تشکیلات راهبردی گام دوم انقلاب

  • کد خبر : 69138
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
تبیین و روشنگری در فضای مجازی از ضروریات است/ پایگاه‌های مقاومت بسیج؛ اصلی‌ترین تشکیلات راهبردی گام دوم انقلاب

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تبیین روشنگری در فضای مجازی از ضروریات است زیرا همه مردم به فضای مجازی دسترسی دارند و سرویس می‌گیرند، اما وضع ما در فضای مجازی خوب نیست و دروغ به‌عنوان راست به خورد مردم داده می‎شود، عده‌ای نیز باور می‌کنند؛ اینجاست که باید به فضای مجازی ورود کنیم و جلوی این بی‌بندباری را بگیریم.

به گزارش کانون سبحان، به نقل از جهانبین نیوز؛ سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در جمع بسیجیان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: سازمان بسیج به‌عنوان اصلی‌ترین تشکیلات انقلاب اسلامی ایران با تمرکز بر محورهای مختلف الگویی متفاوت از مردم‌سالاری اسلامی را به نمایش گذاشته است.

وی با بیان اینکه این الگوی متفاوت در سایه پیروی انقلاب و استقرار ملت عزیز به جهانیان ثابت شده است، افزود: بسیج در ذات و ماهیت متفاوت با الگوهایی است که توسط مدعیان دموکراسی به جهان تحمیل می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر رسالت بسیج در گام دوم انقلاب، گفت: باید جامعه‌سازی و دولت‌سازی را به‌عنوان رده‌های اصلی این تشکیلات با تکیه بر ظرفیت و نیروی عظیم مردمی، جوانان انقلابی و روحیه جهادی احیا کنند.

سردار سلیمانی بیان کرد: پایگاه‌های مقاومت باید احیا شود و همه ظرفیت‌ها زیر چتر مساجد قرار بگیرند.

وی با اشاره به اینکه مردم‌سالاری دینی در ایران اسلامی متفاوت از همه مردم‌سالاری‌های دنیا است گفت: هدف مردم‌سالاری در کشورهای دیگر به کمال رسیدن انسان نیست بلکه بهره‌گیری از منافع و کسب سود شخصی است.

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه پایگاه‌ها باید راهبرد و تاکتیک داشته باشند خاطرنشان کرد: حوزه‌ها باید هدایتگر، حامی و رصدکننده باشند.

وی با اذعان بر اینکه ما نه تنها باید اشتغال بسیجیان را حل کنیم بلکه مشکل اشتغال همه جوانان نیز باید حل شود خاطرنشان کرد: هیئت‌های اندیشه‌ورز در پایگاه‌ها باید شکل بگیرند و مسائل عمده را بر روی کار آورده و برای حل آن‌ها برنامه‌ریزی کنند.

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه باید زیرساخت‌ها را برای بسیجیان فراهم کنیم اظهار کرد: جایگاه‌ها باید شناسایی شده، حوزه نقش خود را ایفا کند و مردم مجری برنامه باشند.

وی با بیان اینکه شما باید کار را به خود مردم بسپارید گفت: راه‌های ارتباط‌گیری با مردم را باید بدانیم و در کنار آن‌ها برای حل مشکلاتشان برنامه‌ریزی کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان در ادامه افزود: ما بسیجیان باید به مدیران یاد بدهیم میان مردم باشند و مشکلات آن‌ها را حل کنند؛ تاکید میز خدمت در ادارات نیز به همین دلیل است.

سردار سلیمانی تشریح کرد: بسیج هدفش ساختن آینده جوانان کشور، حل مشکلات بیکاری، ریشه‌کن کردن اعتیاد، کاهش طلاق و افزایش ازدواج جوانان است.

وی با تاکید بر اینکه بسیجیان در خیلی عرصه‌ها الگو هستند خاطرنشان کرد: بسیجیان تجربیات‌شان را به یکدیگر انتقال دهند؛ یکی از این ویژگی‌های تمدن‌سازی، ارائه و تکثیر الگو است.
تبیین و روشنگری در فضای مجازی از ضروریات است

رئیس سازمان بسیج مستضعفان در چهارمحال بختیاری گفت: تبیین و روشنگری در فضای مجازی از ضروریات است.

وی با اشاره به اینکه خیلی از کارها را می‌توان از طریق فضای مجازی انجام داد اظهار کرد: همه مردم به فضای مجازی دسترسی دارند و سرویس می‌گیرند، اما وضع ما در فضای مجازی خوب نیست، دروغ را به عنوان راست به خورد مردم می‌دهند و عده‌ای هم باور می‌کنند و اینجاست که ما باید در فضای مجازی ورود پیدا کنیم و جلوی این بی‌بندباری را بگیریم.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: بسیج بخش زیادی از اقداماتش در جهت کاهش مشکلات مردم است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی قوی و مقتدر است گفت: قوی‌ترین قدرت دنیا در مقابل ایران به زانو در آمده است.

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه مردم ما دچار مشکل شده‌اند گفت: ما باید در کنار مردم باشیم، کمک کنیم و از حقوق آن‌ها دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه بسیج در دوران دفاع مقدس ۹۲ هزار شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است عنوان کرد: امروز نیز باید فداکاری کنیم و انتظار این است که با هدایت فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) و میدان‌داری شما بسیجیان چهارمحال و بختیاری در این زمینه پیشتاز باشد.

سردار سلیمانی در پایان با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس دشمن ضربات محکم و سختی را از چهارمحال و بختیاری دریافت می‌کرد خاطرنشان کرد: در نبرد جنگ نرم نیز بازهم چهارمحال و بختیاری باید نشان دهند که پیروز است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=69138

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.