• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

پیام نوروزی فرماندار کوهدشت / ۷ اسفند آغاز برجام دوم بود .

  • کد خبر : 27251
  • ۰۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱:۲۲
پیام نوروزی فرماندار کوهدشت / ۷ اسفند آغاز برجام دوم بود .

به گزارش «کانون سبحان»؛ محمد کرم محمدی فرماندار کوهدشت به مناسبت فرا رسیدن نوروز 95 پیام تبریکی صادر نمودند که به شرح زیر می باشد:

فرماندار کوهدشتبه گزارش «کانون سبحان»؛ محمد کرم محمدی فرماندار کوهدشت به مناسبت فرا رسیدن نوروز 95 پیام تبریکی صادر نمودند که به شرح زیر می باشد:

محضر مردم سلحشور،دین باور،خدا محور و ولایتی شهرستان های کوهدشت و رومشگان

مفتخرم آغازین روز سال ۱۳۹۵یعنی سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» به تعبیر ولی امر مسلمین را به پیشگاه با عظمت شما تبریک عرض نموده و سالی پر از خیر و برکت ،نعمت ،اتحاد ،انسجام و همدلی را آرزو می نمایم.

بی شک شما با وجود نارسایی هایی که شاهد آن بوده اید ولی هرگز گله مندی و دلتنگی ها و رنج هایی را که متحمل شده اید ،مانع حضور شما در همه ی صحنه ها از جمله دفاع از برجام تا فرجامی نیکو و حضور در پسابرجام یعنی انتخابات پرشورتان زبان زد خاص و عام است و حقیر را به عنوان سربازی از نظام و خادمی ناچیز از ملت سعی ام بر این بود که هرگز علی رغم نامهربانی های درون خانواده و گفتمان اصلاح طلبی که به آن تعلق داشته و دارم هرگز لب به شکایت باز نکرده و کینه و دلخوری به خود راه نداده ام و همیشه شاکر خداوند سبحان بوده و هستم زیرا بذرهایی از گفتمان اصلاح طلبی منجر به رویش شجره طیبه ای شد با ریشه های مستحکم و تنه ی تنومند که میوه آن و ثمره ی آن بحمدلله نسل جوان و پوینده و آگاهست.
۷ اسفند آغاز برجام دوم بود و این برجام تاییدی بر برجام اول و تاییدی بر ندای رهبری فرزانه و ریاست محترم جمهور است که حضوری پرشور و گسترده، انتخاباتی سالم باعث شد و نتیجه آن نیز منجر به خواست مردم شد که البته جدای از خواست شما نیز نخواهد بود.
در این مقطع زمانی جا دارد قلم به دستان و فرهیختگان جوان و نواندیشان همه و همگی دنبال شیرینی به کام مردم بوده و حضور مردم را مصادر به مطلوب ننمایند تا نه شاهد تلخ کامی مردم باشیم زیرا دولت در مجلس قبل از اقلیتی از نمایندگان محترم با دولت همسو بوده است ،امروز می رود که اعتدالیون اکثریت قابل توجه از مجلس را به خود اختصاص بدهد و یار و یاور دولت در مجلس باشند.
لذا به نظر اینجانب بیش از این، مقابله با نوشتارهایتان خدایی نکرده تبدیل به کینه و کدورت می شود و زنده بادها را تبدیل به ………..
اما محیط را با آرامش و طلب مطالبات مبتنی بر منافع جمعی مردم کوهدشت و رومشگان که خواسته به حق مردمان آن می باشد،می توان به گونه ای مدیریت کرد که این امر مهم تحقق پیدا کند و نماینده ،نماینده همه ی آحاد مردم باشد و در سایه ی اتحاد و همدلی می توان در معیشت و بیکاری فرزندان این سامان توفیقی حاصل نمود.
برادران و خواهران انقلابی ام بدترین روش تخریب در نظر نگرفتن منافع ملی و منطقه ای است و ایجاد فاصله بین مردمان که از یک نژاد،یک اصل ،که از یک نهاد هستند زمینه های تفرق برای سنوات بعد را فراهم می نماید و هر چند بنا به تعهد سازمانی و اخلاقی که دارم و در نظر گرفتن منافع ملی و آحاد مردم که خود را نوکر و خدمتگزار آن ها می دانم قادر به بازگوی کردن آن نیستم ، زیرا در جواب نامهربانی فرزندان عزیزم جز دعا و رعایت مساله مردم حاضر به پاسخ گویی به هیچ کدام از اظهارات مکتوب و غیر مکتبوب نبوده و نسیتم.
امیدوارم این ظرفیت های بزرگی که در کوهدشت و رومشگان وجود دارد تبدیل به پتانسیلی شود که انرژی مثبت آن توسعه و پیشرفت را تضمین نماید.

موفق به توفیق الهی و موید به تاییدات الهی باشید
محمد کرم محمدی- فرماندار کوهدشت

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=27251

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 7
  1. تواصلاح طلب نیستی بلکه کسی هستی که در لباس اصلاح طلبان به انها …… کردی

  2. در این یکسال سه اتفاق خیلی کوچک و قابل اغماض اتفاق افتاد و احتمالا مشکل اشتغال که هیچی تکلیف اشغال شهر رو هم حل کرد.
    1- هشت هزار هکتار جنگل بدون مدیریت بحران سوخت و فرماندار محترم بتنهایی به جنگ آتش سوزی رفت و آبدارچی مونده بود که مدیریت نرم افزاری کار رو بعد از 2 روز با بالگرد از هوا (دیدن عمق فاجعه از هوا لدت داره) انجام بده
    2- سیل آمد و شهر رو برد و بجای پیش بینی و لایروبی قبل از بحران کاسه بدست آب رو از 2000 خونه بیرون راندیم بماند عید رو بر آدرینا و خانواده اش با مدیریت بحران حل کردیم .
    3- انتخابات رو به بهترین شکل ممکن مدیریت کردیم تا جایی که کسی و امکاناتی ،الخصوص اعتماد مردم آسیب نبیند
    آخرش هم با نصیحت حلش کردیم و با عید دیدنی شرینش رو خواهیم خورد خودتان قضاوت کنید تا دیگران بعدا قضاوت به بد نکنند

  3. فرماندار خ نمی خوایم

  4. خدا وکیلی خودت این حرفای رو که نوشتی باور میکنی. شما رو به خدا یک کم حیا کنید هیچی نگید بگذارید مردم با درد خودشون بسوزن و بسازند

  5. جناب آقای محمدی فرماندار توانا و با بصیرت مردم طرحات بزرگ فرارسیدن سال جدید را به شما و خانواده محترمتان تبریک وشادباش می گویند و از خدای متعال برای شما آرزوی بهترین ها را می کنند حساب عده ای اندک که با بداخلاقی و تندروی چند روزی آرامش شهروندان را بهم زدند از حساب مردم نجیب و مهمان نواز طرحان جدا بدانید و از این بد اخلاقی و کم تقوایی ها به دل نگیر که قاطبیه مردم هم به عدالت و هم به انصاف وهم به صداقت شما اذعان دارند سربلند و پیروز باشید

  6. سلام به تمامی زخم خوردگان انتخابات کوهدشت که اقایان ……..با آنها کرده حال صحبت از حلال حرام میکنند داره دوست عزیز این حرف دل تمامی کوهدشت وطرهان است که ازآقای …….. خرده گرفته اند ایاشماها شب راحت میخوابید ایا مگر نه اینکه رهبر بزرگمون فرمودندرای مردم حق الناس است چزابه

  7. بزرگوارهم مردم این جناب حیف فرمانداررومیشناسن هم ایشان مردم طرحان رو بخوبی میشناسن پس نیاز به توضیحات اضافه نیست!!!البته احتمالا حود شما طرحانی نباشی که این مساله نمیدانی ومطمئنا شماهم برآتشی که جناب محمدی بردامان این مردم انداخت دستی داریدکه به دفاع ازین خائن برخواستی!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.