• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

بازداشت تعدادی از اخلالگران امنیت در کوهدشت/ برخورد ما قاطع و بدون اغماض خواهد بود

  • کد خبر : 69219
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
بازداشت تعدادی از اخلالگران امنیت در کوهدشت/ برخورد ما قاطع و بدون اغماض خواهد بود

حسینی، دادستان کوهدشت با اشاره به بازداشت تعدادی از اخلالگر امنیت در این شهرستان، گفت: دستگاه قضايي با برهم زنندگان نظم و امنيت سخت و بدون اغماض برخورد قاطع همراه با مجازات سنگین خواهد كرد.

به گزارش کانون سبحان، اردشیر حسینی عصر امروز در جمع خبرنگاران کوهدشت، اظهار داشت: برخورد قاطع با مخلین نظم و امنیت را با شدیدترین مجازات در دستور کار قرارگرفته و هیچ بخششی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: با توجه به شکایت تعدادی از همشهریان گرامی از مخلین نظم و امنیت تیم اطلاعاتی پلیس با رصد دقیق و پیگیری شبانه‌روزی مکان و اسکان بسیاری از اراذل‌واوباش را شناسایی که درنهایت برخی دستگیر و روانه زندان شده و تعدادی نیز تحت تعقیب هستند.

دادستان عمومی و انقلاب کوهدشت عنوان کرد: مجازات و حکم افرادی که با تیراندازی، درگیری‌های خیابانی، ایجاد رعب وحشت و… موجب اخلال در نظم و امنیت می‌شوند، طبق قانون و با توجه به تصمیم استان محارب و اعدام است.

وی تصریح کرد: از همشهریان گرامی خواستاریم که نهایت همکاری را در شناسایی افراد ناهنجار با پلیس داشته تا شاهد شهری زیبا و هرچه آرام‌تر باشیم.

حسینی گفت: این روزها ویروس کرونا بسیار جدی و کشنده‌تر شده است، امیدواریم با رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی در جامعه، شاهد شکست این ویروس منحوس باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=69219

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.