• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

126 تخت بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت به بیماران کرونایی اختصاص یافت/ آغاز عملیات آماده‌سازی نصب دستگاه MRI در کوهدشت

  • کد خبر : 69323
  • ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰:۲۱
126 تخت بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت به بیماران کرونایی اختصاص یافت/ آغاز عملیات آماده‌سازی نصب دستگاه MRI در کوهدشت

کوهی، رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت با اشاره به آغاز عملیات آماده‌سازی نصب دستگاه MRI گفت: 126 تخت بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت به بیماران کرونایی اختصاص یافت.

دکتر مصطفی کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار کانون سبحان با اشاره به اقدامات اخیر در ایام کرونا، اظهار داشت: طی ۱۰ روز گذشته ۴ بخش ویژه‌ی کرونا با ظرفیت ۱۱۰ تخت عادی و ۱۶ تخت ویژه‌ی icu برای پذیرش بیماران کرونایی ایجاد و آماده‌سازی شد.

وی با اشاره به لغو پذیرش بیماران غیر اورژانسی، افزود: کارکنان و کادر درمان بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت در آماده‌باش کامل به جهت برای پذیرش و خدمات‌دهی مطلوب برای بیماران کرونایی هستند.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت عنوان کرد: تمام بخش‌های بستری مربوط به کرونا به اکسیژن مرکزی مجهز شده است و در این راستا ۴۶ کپسول اکسیژن جدید افزوده‌شده و ظرفیت ۱۷۰ کپسول اکسیژن برای مقابله با گسترش احتمالی همه‌گیری ایجادشده است.

وی با اشاره به استقرار متخصص بیهوشی به‌صورت مقیم ۲۴ ساعته در بخش ویژه‌ی کرونا، تصریح کرد: 8 دستگاه ونتیلاتور (دستگاه تنفس مصنوعی) که دچار مشکل شده و برخی غیرفعال بودند، سرویس، تعمیر و راه‌اندازی شدند.

کوهی با اشاره به تهیه و دپوی ۱۱۰ ویال داروی رمدسیویر و سایر داروهای کرونا، گفت: محل نصب دستگاه اکسیژن ساز آماده‌سازی شده است و در این راستا طی پیگیری‌های به‌عمل‌آمده، هم‌اکنون بیمارستان شهرستان در لیست انتظار اختصاص دستگاه اکسیژن ساز قرارگرفته است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت با اشاره به اخذ تائید معاونت درمان، بیان داشت: عملیات آماده‌سازی فضای فیزیکی بخش رادیولوژی بیمارستان جهت نصب MRI و سی‌تی‌اسکن ۳۲ اسلایس آغازشده است.

وی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر از تلاش‌های دلسوزانه این نهاد ارزشمند انقلاب، گفت: به جهت تأمین امنیت مطلوب در بیمارستان امام خمینی (ره) با نیروی انتظامی شهرستان عقد قراردادی جهت استقرار 24 ساعته برخی از این عوامل صورت گرفته است.

کوهی اظهار کرد: برای خدمات‌دهی مطلوب و سلامت مردم جامعه، از جان‌ودل مایه خواهیم گذاشت، چراکه خدمت به مردم مایه افتخار همه ما است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=69323

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.