• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

ائتلاف طرهان بزرگ نیازمند ایثار/ یادداشتی از فرج اله مومنی

  • کد خبر : 69328
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱:۰۷
ائتلاف طرهان بزرگ نیازمند ایثار/ یادداشتی از فرج اله مومنی

فرج اله مومنی نوشت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شکل‌گیری ائتلاف طرهان، مبارزه‌ای جانانه برای ریشه‌کنی ‌سنت ناپسند نادیده انگاشتن نظر مردم و تاسف‌بارتر از آن، تحقیر متفرعانه‌ی مردمان صبور و فقر چشیده‌ی کوهدشت و رومشکان ‌در فضای سیاسی این دیار بود.

به گزارش کانون سبحان، فرج اله مومنی از ائتلافیون طرهان بزرگ در حمایت از حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا مبلغی یادداشتی نوشت که به شرح زیر است:

مردم نجیب و صبور طرهان بزرگ!

یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شکل‌گیری ائتلاف طرهان، مبارزه‌ای جانانه برای ریشه‌کنی ‌سنت ناپسند نادیده انگاشتن نظر مردم و تاسف‌بارتر از آن، تحقیر متفرعانه‌ی مردمان صبور و فقر چشیده‌ی کوهدشت و رومشکان ‌در فضای سیاسی این دیار بود.

ائتلاف مبارکی که با همدلی و همراهی شما مردم عزیز، در زمستان سال گذشته شکل گرفت، در گام نخست، دوم اسفند ماه ۹۸ به پیروزی رسید. با این حال، بر این باورم که حفظ و حراست از ائتلاف، از بدست آوردن آن بسیار سخت‌تر بوده و بالتبع نیازمند هشیاری و مراقبت بیش‌ از پیش است.

بدینوسیله، اینجانب بار دیگر ضمن اعلام پای‌بندی به مبانی ائتلاف و حمایت از حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضای مبلّغی، نماینده محترم مردم شریف و عزیز کوهدشت و رومشکان در مجلس، تاکید می‌کنم که جناب مبلغی بنابر تحلیل خود رابطه‌ای با بنده ندارند. حضور این جانب تنها در دو جلسه‌ی شورای ائتلاف بعد از توفیق در انتخابات، و در جلسات بعدی ائتلاف حضور نداشتم و هیچ نقشی در انتصابات اخیر نیز نداشته و در آینده هم نخواهم داشت.

شاهد مدعای من، خود مبلغی هستند. چرا که اخیرأ حتی پاسخگوی تماس تلفنی و پیامکی اینجانب نبوده و با توجه به فضای ناسالمی که بعد از انتخابات شکل داده شد، ظاهراً ترجیح ایشان بر عدم ارتباط با اینجانب می‌باشد؛ به‌طوری که تلویحأ این تصمیم خود را نیز نزد بعضی از دوستان اعلام فرمود‌ه‌اند. و بنده هم، نظر و تصمیم ایشان را ارج می‌نهم. با این وصف آیا فردی که کم‌ترین رابطه‌ای با نماینده ندارد، می‌تواند در عزل و نصب‌ها آن هم در این حد که مطرح می‌کنند، اثرگذار باشد؟

حملات از سر کم طاقتی، بی‌اطلاعی و کم انصافی به اینجانب از سوی مخالفان گرچه برایم فاقد اهمیت بوده و در عمل هم توجهی ندارم، ولی جهت روشن شدن واقعیت و تنویر اذهان دوستان باید عرض کنم؛ این حملات به طور مشخص توسط دو طیف دامن زده می‌شود‌.

گروه اول، هواداران نماینده سابق؛ که به واقع در صدد ستاندن انتقام شکست در انتخابات گذشته می‌باشند.

گروه دوم جمعی از همفکران ائتلافی اعم از اصولگرا و اصلاح طلب؛ که دانسته یا نادانسته تحت تاثیر القائات گروه اول قرار گرفته و به این باور رسیده‌اند که احدی عزل یا نصب نمی‌گردد مگر با اشاره اینجانب!

ای کاش این عزیزان با نماینده محترم دیدار کنند و صحت و سقم این گمانه را از آقای مبلّغی جویا شوند. تا نادانسته موجب مسمومیت افکار عمومی نشوند.

در مورد اداره آموزش و پرورش هم که دوستان به دلیل شناخت بیش‌تر اینجانب از مسائل و مشکلات آن اداره، خواستار توجه بیش‌تر هستند و عده‌ای هم البته خواستار دخالت اینجانب در عزل و نصب‌های این اداره، باید مجدداً یادآور شوم که هیچ دخالتی در روند انتصابات آموزش و پرورش نداشته و با توجه به اینکه ریاست اداره معتقد است بنده در انتصاب ایشان موثر نبوده‌ام؛ در نتیجه توجهی به نظر اینجانب ندارند. بنابراین رئیس کنونی اداره آموزش و پرورش، نسبت به برخی توصیه‌های کلی، پیشنهادات دلسوزانه و بعضاً حل مشکلات مراجعین اینجانب بی‌اعتنا بوده و حتی بیشتر مواقع جواب تلفن بنده را نیز نمی‌دهند.

بنابر آنچه گفته شد به نظر می‌رسد دوستان و مراجعین باید با درک این حقیت پنهان، بدانند که در این رابطه دیگر تکلیفی متوجه بنده نباشد. با وجود محدودیت‌های مذکور، مراجعات مردمی را همانند گذشته با دیده منت پذیرا خواهم بود و از انجام اموراتی که خیرشان متوجه مردم می‌شود، در حد توان کوتاهی نخواهم کرد.

اینجانب بر این باورم که آقای مبلّغی نماینده‌ای شریف، پاک‌دست، مردمی و متواضع بوده که همه ما اعم از اصلاح‌طلب و اصول‌گرا می‌بایست بدون چشمداشت و سهم خواهی و فقط جهت پیشبرد پروسه توسعه در منطقه طرهان بزرگ، به کمک او بشتابیم.

مبلغی نماینده‌ای دلسوز، متواضع، از جنس مردم و پیگیر مشکلات، که در همین مدت کوتاه نشان داده است برای حل مشکلات طرهان، در بین آن‌ها حاضر و تمام سعی و تلاش خود را به کار می‌گیرد. در رابطه با ضعف‌هایی نظیر: نداشتن تشکیلات منظم و منسجم نیز امیدوارم آقای مبلّغی به مرور زمان، نقاط ضعف را به قوّت تبدیل و بیش از این، منشأ خیر و برکت برای مردم محروم طرهان بزرگ شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=69328

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : 7
  1. فقط فرج مومنی قلب خیلی از مردم سلامت باشند ما بقی حرف است

  2. بخند آقای مومنی فعلا دنیا به کام شماست در دوران اصلاحات با وام 3درصد سود هتل سالیز را ساختی دربهترین نقطه مرکز استان والان هم باترفند ائتلاف طرهان بزرگ وگول دادن سران ساده لوح اصولگراها حاکمیت اصلاح طلبان رادر مدیریت شهرستان تا انتخابات 1400 تثبیت نمودی !

  3. اره مخصوصا تو که خیلی اهل ایثاری…

  4. اره مخصوصا تو که خیلی اهل ایثاری…

  5. پس آقای م.ق رو چرا گذاشتی بیخ گوش آقای مبلغی؟

  6. توکه این قدر باهوشی که میای بیانیه ی دروغ میدی و اظهار داری که مظلوم واقع شدی!!!! و در پشت پرده با هماهنگی خود حاج آقا این متنو میزنی توی سایت مردم رو چی فرض کردین

  7. چهره جناب آقای مبلغی هم واسه مردم شناسایی شد که چقد پایبند ائتلاف بودن و جرات آوردن حرف روی حرف آقای فرج رو نداشتند و این بیانیه با هماهنگی خودش منتشر شد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.