• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

مجاهدت کادر درمان در ایام کرونا اجر و پاداش بزرگی دارد

  • کد خبر : 69409
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰:۰۵
مجاهدت کادر درمان در ایام کرونا اجر و پاداش بزرگی دارد

حجت الاسلام مبلغی،نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: مجهادت کادر درمان در ایام کرونا اجر و پاداش بزرگی دارد.

به گزارش کانون سبحان، به نقل از روابط عمومی بیمارستان شفا، عصر امروز حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمدرضا مبلغی نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی از روند تکمیل فاز سوم بیمارستان شفا خرم آباد بازديد کرد.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در حاشیه این بازدید در دیدار با رئیس هیئت مدیره بیمارستان شفا از توجه مدیران این بیمارستان به بحث توسعه فضای درمانی استان تقدیر کرد و گفت: فضای موجود در بیمارستان شفا دارای ویژگی‌های منحصر به فرد و خاصی بوده و از سویی برای درمان بیماران امکانات لازم در آن فراهم شده است.
وی افزود: خدمت در حوزه درمان آن هم در این شرایط سخت کرونایی اهمیت بسیار بالایی داشته و قطعا دارای اجر و پاداش بزرگی از جانب خداوند خواهد بود.
حجت الاسلام مبلغی با اشاره به اینکه همه مسوولان برای خدمت به مردم وظیفه‌ دارند، گفت: از آنجایی که این بیمارستان توسط بخش خصوصی احداث شده و منجر به ایجاد اشتغال برای چند صد نفر از هم استانی‌هایمان شده و در حوزه درمان استان نقش مهمی دارد، وظیفه همه است که برای پیشرفت و توسعه آن تلاش کنند.
وی اظهار داشت: از اینکه شرایط استفاده تمام هم استان‌ها از خدمات درمانی بیمارستان شفا فراهم شده خرسندیم و امیدواریم در صورت نیاز همشهریان کوهدشتی و رومشکانی بهترین خدمات را از این بیمارستان دریافت کنند تا مجبور نباشند برای درمان در حوزه‌های تخصصی و مواردی که در شهرستان وجود ندارد، از استان خارج شوند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=69409

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.