• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

شبکه شاد، بستری مناسب برای تربیت دینی دانش آموزان است

  • کد خبر : 69440
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
شبکه شاد، بستری مناسب برای تربیت دینی دانش آموزان است

حجت الاسلام طهماسبی،امام جمعه کوهدشت با تأکید بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت فضای مجازی در زمینه تربیت دینی دانش آموزان، گفت: آموزش و پرورش باید از ظرفیت شبکه شاد در این زمینه استفاده نماید.

 

به گزارش  کانون سبحان حجت الاسلام «ابراهیم طهماسبی»در جلسه شورای اقامه نماز آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت اظهار داشت: آموزش و پرورش با همکاری حوزه علمیه از طریق شبکه شاد، برنامه های ترویج و توسعه نماز را پیگیری کند.

 

وی فضای مجازی را فرصتی مناسب برای تربیت دینی دانش آموزان عنوان کرد و افزود: از ظرفیت فضای مجازی و شبکه شاد بستر پرسش و پاسخ دینی صورت پذیرد و ارتباط خوبی با دانش آموزان با محوریت مسائل دینی برقرار شود.

امام جمعه کوهدشت با تأکید بر اینکه نسل امروز، نیازمند برنامه ریزی های جذاب و خاص خود هستند، عنوان کرد: روحانیون و امامان جماعت می‌توانند از امکانات جدید مطابق ذائقه مخاطبان به نحو مطلوب و تأثیرگذار استفاده کنند.

وی با تأکید بر ضرورت برنامه ریزی برای تربیت دینی نسل امروز، گفت: باید از شیوه های نوین تبلیغی آموزشی بهره مند شد و تربیت دینی نسل نو خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمن در جبهه جنگ نرم است.

طهماسبی با اشاره به تلاش دشمن برای به گمراهی کشاندن نسل نو ضربه زدن به کانون خانواده ها، اظهار داشت: آموزش و پرورش نباید از رسالت تربیت خود غافل شود و با توجه به تعطیلی مدارس باید از ظرفیت فضای مجازی بهره مند شد.

پایان پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=69440

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.