• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

گروه‌های جهادی در سنگر سلامت به میدان آمدند/ اجرای ۶۲ برنامه هفته بسیج در کوهدشت

  • کد خبر : 69459
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
گروه‌های جهادی در سنگر سلامت به میدان آمدند/ اجرای ۶۲ برنامه هفته بسیج در کوهدشت

سرهنگ کونانی، فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت با اشاره به تلاش گروه‌های جهادی در سنگر سلامت، گفت: 62 برنامه هفته بسیج در شهرستان کوهدشت برگزار می شود.

سرهنگ کرم کونانی در گفت‌وگو با کانون سبحان، اظهار داشت: بسیج از اول تا به امروز همیشه در میدان‌های عمل و درصحنه‌های مختلف جهاد، حضوری فعال از خود نشان داده و این حرکت برگرفته از مکتب عاشورا و سیره رزمندگان در دفاع مقدس است.

وی افزود: نهاد مقدس بسیج یک رکن اساسی و عرصه‌ای عمومی به شمار می‌رود که همواره بازوی توانمندی برای انقلاب بوده و خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت اخلاص، معنویت و ولایت‌پذیری را از خصوصیات عمده بسیجیان برشمرد و عنوان کرد: هر زمان که از تفکر بسیجی در جامعه استفاده‌شده است شاهد موفقیت‌های مطلوبی بوده‌ایم، ترویج این تفکر نیز همواره در حل مشکلات راهگشا است.

وی با اشاره به تلاش بسیجیان در ایام سیل و کرونا تصریح کرد: در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، از ابتدای ویروس کرونا بسیجیان سپاه کوهدشت در خدمت‌رسانی به مردم و در کنار کادر درمان در اکثر صحنه‌ها حضوری فعال از خود نشان دادند.

کونانی با اشاره به اجرای ۶۲ برنامه در هفته مبارک بسیج با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی لازم، گفت: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای دفاع مقدس، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با امام‌جمعه، نواختن زنگ بسیج در برنامه شاد، برپایی گشت‌های سلامت، برپایی میز خدمت، توزیع بسته‌های معیشتی، برپایی نمایشگاه شهدا، راه‌اندازی پویش سلیمانی‌ها (هر پایگاه، یک خدمت)، تجلیل و سرکشی از کادر درمان، افتتاح مسکن محرومین، اجرای طرح نشاط اجتماعی (همایش دوچرخه‌سواری)، ضدعفونی معابر و اماکن پرتردد و … ازجمله برنامه‌های هفته بسیج در کوهدشت است.

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت با اشاره به توزیع چندین مرحله جهیزیه بین نوعروسان نیازمند، خاطرنشان کرد: تابه‌حال ۹هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع‌شده است و برای هفته بسیج و دهه فجر امسال نیز درمجموع تعداد پنج هزار بسته معیشتی را توزیع خواهیم کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=69459

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.