• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

ثبت ۴۹ میلی‌متری بارش باران در کوهدشت/ کلیه دستگاه‌ها در آماده‌باش کامل بوده و مرخصی‌ها لغو شد

  • کد خبر : 69492
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
ثبت ۴۹ میلی‌متری بارش باران در کوهدشت/ کلیه دستگاه‌ها در آماده‌باش کامل بوده و مرخصی‌ها لغو شد

نعمتی، فرماندار کوهدشت با اشاره به ثبت 49 میلیمتری بارش باران در کوهدشت گفت: دستگاه های عضو ستاد بحران کوهدشت در آماده باش کامل بوده و تمام مرخصی ها لغو شد.

ماشاءالله نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار کانون سبحان، اظهار داشت: با اعلام گزارش مبنی بر ورود سامانه بارشی نسبتاً قوی به استان، بلافاصله، به تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان اقدام و به کلیه دستگاه‌های عضو این ستاد، تأکید شد که هوشیاری و آمادگی کامل را در این راستا داشته باشند.

وی افزود: اکیبی به همراه معاونت عمرانی فرمانداری و شهردار را مامور به بلوک بندی سطح شهر کردیم ، به طوری که هر بلوک، تیمی برای مدیریت در آن منطقه دارد، این اقدامات نیز در بخشداری های تابعه نیز انجام شده است.

فرماندار کوهدشت با اشاره به اینکه تمام مرخصی های اعضای مدیریت بحران شهرستان لغو شده است، عنوان کرد: از ابتدای ورود سامانه بارشی اخیردر کوهدشت تاکنون ۴۹ میلیمتر بارندگی ثبت شده است.

وی تصریح کرد: برنامه ای انجام دادیم که لیست کشیک ادرات عضو ستاد بحران شهرستان به فرمانداری اعلام شود و در زمان نبود مدیر حتما جانشین بایستی پاسخگو باشد و هم چنین لیستی از بانک اطلاعاتی وسایل نقلیه ادارات به فرمانداری و حوزه معاونت عمرانی به جهت تسریع در زمینه مدیریت در خدمات رسانی مهیا شده است.

نعمتی اشاره ای به برخی پروژه های عمرانی شهرستان داشت و گفت: در جلسه ستاد استانی توسعه و عمران که به ریاست استاندار لرستان برگزار شد یکی از مصوبات، تاکید بر بازگشایی محور جدید پای آستان بود، در این محور انفجارات و تلاش های از سوی راه و شهرسازی با همکاری شرکت توزیع برق صورت گرفته، ولی روند فعالیت پیمانکار کند است، اعلام هشدار کردیم با توجه به شروع بارندگی ها، این محور حیاتی و بسیار خطر آفرین است و هر آن احتمال ریزش وجود دارد، بایستی عملیات احداث راه دسترسی دوم با سرعت بیشتری انجام شود، زیرا راه ارتباطی بخش طرهان و برخی روستاهای بخش کوهنانی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=69492

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.