• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

آقای کلانتری، عوامی در قالب خواص!

  • کد خبر : 69503
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸

به گزارش کانون سبحان، محمدکرم ساعدپور تحلیلگر مسائل سیاسی و بین‌الملل در پی توهین موهن «عیسی کلانتری» به امام خمینی (ره) در یادداشتی نوشت: برّشی از مصاحبه آقای کلانتری معاون سازمان محیط‌زیست ریاست جمهوری، در رابطه با علت پیروزی انقلاب اسلامی را گوش کردم. محتوای موهن، در پوشش کلماتی سست، این بنده را به دریافت […]

به گزارش کانون سبحان، محمدکرم ساعدپور تحلیلگر مسائل سیاسی و بین‌الملل در پی توهین موهن «عیسی کلانتری» به امام خمینی (ره) در یادداشتی نوشت: برّشی از مصاحبه آقای کلانتری معاون سازمان محیط‌زیست ریاست جمهوری، در رابطه با علت پیروزی انقلاب اسلامی را گوش کردم.

محتوای موهن، در پوشش کلماتی سست، این بنده را به دریافت نکته‌ای، بیشتر واقف کرد که در هر موضوعی باید از خِبره و خِریت فن سؤال کرد: «فَسْئَلُوا أَهْلَ الذِّکْرِ إِنْ کُنْتُمْ لا تَعْلَمُونَ» از اهل ذکر و خبره بپرسید.

سؤال و جواب مثل مذکر و مؤنث است، در صورتی از این دو تولید علم می‌شود که نازا و سِتُروَن نباشند؛ وقتی جواب دهنده راجل و پیاده است، و چیز دندان‌گیری در چنته ندارد، از باب «من لفظ می‌گویم و معنا ز خدا طلبم» جفنگیاتی را روی دایره می‌ریزد که در کوزه‌ی هیچ عطاری نیست.

ایشان در این به‌اصطلاح مصاحبه می‌گوید: آمریکایی‌ها پشت شاه را خالی کردند و امام، فرزند ناخلف آن‌ها بود و انقلابیون به رهبری امام از فرصت استفاده، انقلاب را به پیروزی رساندند!

این حرف بی مبنا و عاری از واقعیت و حقیقت قبلاً توسط افرادی، مطرح شد ولی ازآنجایی‌که واقعیت نداشت و گوش کسی خریدار آن نبود، به بوته فراموشی سپرده شد.

ولی الآن از زبان آقای کلانتری نشخوار شد و این فرد شیرین مغز را مضحکه عام و خاص کرده است؛ امان از دست آدم‌های عوام که چه زود ذهنشان جابجا می‌شود.

یکی از مشخصه‌های بارز عوام این است، ذهنش به‌راحتی توسط خواص منحرف جابجا می‌شود؛ عوام چون اهل مطالعه و تحقیق نیست و به تحلیل درست نرسیده است، به‌راحتی ذهنش جابجا می‌شود.

اگر ایشان زحمت مطالعه کتاب «ما مثل برف ذوب می‌شویم» را به خود می‌دادند که در آن کتاب، طرح کودتای ژنرال هایزر آمریکایی با ژنرال‌های پیروپاتال شاهنشاهی، لب به این کلمات عامیانه بی‌پشتوانه نمی‌جنباندند.

در سال ۱۳۵۷ ماه‌های آخر عمر رژیم منحوس پهلوی، آمریکایی‌ها ژنرال هایزر را فرستادند که از سقوط رژیم پهلوی جلوگیری کند؛ و ایشان با ژنرال‌های مفلوک پهلوی و سولیوان سفیر وقت آمریکا، ۷ جلسه فشرده چندساعته گذاشتند؛ خروجی آن جلسات، طرح کودتایی بود که بنا شد روز ۲۱ بهمن ۵۷ اجرا شود.

مقدمه اجرای آن کودتا هم اعلام حکومت‌نظامی بود که از طریق رسانه‌هایشان اعلام شد که از ساعت ۴ بعدازظهر حکومت‌نظامی لازم‌الاجرا است، نیت این بود تا مردم صحنه را خالی و کودتاگرها طرح خود را اجرا کنند.

امام (ره) متوجه خطر شد و دستور صادر کردند که مردم بریزند توی خیابان و اعتنایی به حکومت‌نظامی نکنند و همه مردم، تبعیت کردند و جنگ سنگر به سنگر و خیابان به خیابان شروع شد.

اقدام به‌موقع امام (ره) و حضور گسترده مردم در کف خیابان‌ها و خالی شدن پادگان‌ها توسط ارتش و وارد شدن نیروی هوایی به مبارزه نظامی با رژیم شاه، موجب پیروزی شد.

بنابراین آمریکایی‌ها تا لحظات آخر پشت شاه را خالی نکردند بلکه پشت شاه را، مردم و قهرمانان ارتش، بخصوص نیروی هوایی خالی کرد و این از مسلمات تاریخ و اظهر من الشمس است.

در پایان آقای کلانتری را به مطالعه کتاب‌های زیادی که در این زمینه نوشته‌شده است، بخصوص «ما مثل برف ذوب می‌شویم» دعوت می‌کنیم و به روح برادر شهیدش مرحوم موسی کلانتری که در کنار شهید بهشتی (ره) قربانی قدرت‌طلبی منافقین شد و الآن از این حرف‌های منافق پسندانه برادرش ناراحت و منزجر است؛ درود می‌فرستیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=69503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 162در انتظار بررسی : 162انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.