• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

دو انبار بزرگ «احتکار نهاده های دامی» و « بسته بندی غیرمجاز مواد شیمیایی» توسط سربازان گمنام اطلاعات سپاه کوهدشت کشف شد

  • کد خبر : 69513
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳
دو انبار بزرگ «احتکار نهاده های دامی» و « بسته بندی غیرمجاز مواد شیمیایی» توسط سربازان گمنام اطلاعات سپاه کوهدشت کشف شد

حسینی، دادستان عمومی و انقلاب کوهدشت از کشف 2 انبار بزرگ احتکار «نهاده‌های دامی» و «بسته‌بندی غیرمجاز مواد شیمیایی» توسط سربازان گمنام اطلاعات سپاه این شهرستان خبر داد.

اردشیر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار کانون سبحان، اظهار داشت: انبار احتکار۸۰ تن نهاده دامی و همچنین انبار دیگری شامل ۱۵تن ماده شیمایی فاسد و غیرمجاز، توسط سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه کوهدشت و با حضور کارشناسان ادارات جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی و اداره صمت، کشف و ضبط‌ شده است.

وی افزود: این نهاده های دامی در یک انبار متروکه‌ای کشف شد که به‌صورت غیرقانونی اقدام به تولید غیرمجاز و غیراستاندارد خوراک دام و طیور کرده و سپس بین دامداران و مرغداری‌ها توزیع شده است، همچنین در یک انبار دیگر برخی اقدام به بسته‌بندی و توزیع کودهای شیمیایی تقلبی در بین کشاورزان کرده بودند.

دادستان عمومی و انقلاب کوهدشت با اشاره به اینکه با برهم زنندگان بازار برخوردی قاطعانه و سخت داریم، عنوان کرد: عده‌ای از اوضاع اقتصادی جامعه سوءاستفاده کرده و باعث افزایش نابسامانی بازار و بروز برخی جرائم در سطوح مختلف کشور می‌شوند، ما در مقابل این افراد کوتاه نمی‌آییم، چراکه برای منافع شخصی خود، علی‌رغم متضرر کردن مردم، امنیت روانی آنان را نیز سلب می‌کنند.

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های سازمان اطلاعات سپاه شهرستان، تصریح کرد: بایستی دستگاه‌های نظارتی همچون ادارات صمت، اصناف، تعزیرات حکومتی و … همچنان در زمینه نظارت و برخورد قانونی با متخلفین و مخلین بازار اقدامات پررنگی داشته باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=69513

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.