• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

کنترل فضای مجازی توسط مسئولان ضروری است

  • کد خبر : 69556
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
کنترل فضای مجازی توسط مسئولان ضروری است

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در جلسه ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر کوهدشت که با حضور فرماندار و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: بهترین معروف، خدمت به مردم و جامعه اسلامی است بایستی در این راستا به جهت زدودن محرومیت تلاش و کوشش کنیم.

به گزارش کانون سبحان، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در جلسه ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر کوهدشت که با حضور فرماندار و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: بهترین معروف، خدمت به مردم و جامعه اسلامی است بایستی در این راستا به جهت زدودن محرومیت تلاش و کوشش کنیم.

وی افزود: تضعیف خدمات دولت به گونه ای که گفته شود هیچ کاری صورت نگرفته، این خود یکی از منکرات است ولی تذکر و انتقاد سازنده معروف به‌حساب می‌آید.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به‌ضرورت رعایت مناسب حجاب در جامعه و ادارات عنوان کرد: مسئولان ادارات بایستی برای نماز اهمیت ویژه‌ای قائل باشند، نباید در وقت نماز، جلسات اداری در شهرستان برگزار شود.

وی کنترل فضای مجازی توسط مسئولان را ضروری برشمرد و تصریح کرد: کمک‌های مومنانه ای که در ایام کرونا بین نیازمندان شهرستان توزیع شد به‌مثابه یک عمل معروف به شمار می‌رود.

طهماسبی با اشاره به اینکه کوهدشت دارای فرهنگی غنی و عشایری است، گفت: بایستی در زمینه رعایت شئونات اسلامی نظارت بر اصناف افزایش یابد.

حجت‌الاسلام محمدرضا سبحانی مدیر حوزه علمیه کوهدشت نیز در این جلسه اظهار داشت: به جهت رسیدن به هدف مطلوب امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه، می‌طلبد نهاد یا اداره‌ خاصی برای این منظور وجود داشته باشد، همان‌طوری که راهنمایی و رانندگی متخلفین را جریمه می‌کند و مردم نیز موضع‌گیری در برابر قانون ندارند، این منوال نیز برای مسئله امربه‌معروف باشد.

وی افزود: وضعیت عفاف و حجاب در جامعه به مسیر خوبی پیش نمی‌رود، بازار بسیار اهمیت دارد که رنگ و بوی اسلامی به خود بگیرد.

سرهنگ نبی اله قاسمی فرمانده انتظامی کوهدشت در این جلسه عنوان کرد: در حوزه سلبی برای این موضوع کارهایی شده است، در زمینه پیاده کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، مجموعه پلیس این آمادگی را دارد که در حوزه شرح وظایف خود، خدمت‌رسانی کند.

وی افزود: فضای مجازی در کشور ما بسیار نوپا است، هرلحظه در حال رصد بوده و با متخلفین برخورد می‌کنیم، این فضا به یک کار فرهنگی نیاز دارد، متأسفانه برخی مجرمین درصدد این هستند الگوهای کاذبی از خود برای نسل جدید طراحی کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=69556

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.