• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

پارسایی، زهد و دلسوزی خالصانه برای انقلاب از خصوصیات بارز آیت‌الله یزدی بود

  • کد خبر : 69634
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳
پارسایی، زهد و دلسوزی خالصانه برای انقلاب از خصوصیات بارز آیت‌الله یزدی بود

آیت‌الله مبلغی، نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: پارسایی، زهد و دلسوزی خالصانه برای انقلاب از خصوصیات بارز آیت‌الله یزدی بود.

آیت‌الله احمد مبلغی در گفت‌وگو با خبرنگار کانون سبحان، اظهار داشت: آیت‌الله یزدی(ره) از شخصیت‌های معروف قبل و بعد انقلاب اسلامی به شمار می‌رود، ایشان قبل از انقلاب تحرک بسیار زیادی در ارتباط با انقلاب و همراه با امام خمینی(ره) داشتند و در بین جمعی که در قم بودند درخشش خاصی در این زمینه داشت.

وی افزود: اوایل انقلاب حضور پررنگ ایشان در جمع روحانیت انقلابی، بیش از دیگران مشاهده می‌شد و در بستر و تداوم انقلاب نیز، این بودن و دلسوزی داشتن برای انقلاب، به‌عنوان ویژگی این شخصیت راحل بود.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: در کنار حضرت امام(ره) و بعد نیز در کنار و همراه و یار مقام معظم رهبری بودن، ویژگی بعدی این شخصیت به‌حساب می‌آید که ویژگی کمی نیست.

وی تصریح کرد: آیت‌الله یزدی چند خصوصیات داشت، یکی زاهد بودن ایشان بود، این زهد و پارسایی امری است که به آن همگی اعتراف می‌کنند و دیگر اینکه صراحت لهجه داشت، در تعارفات باقی نمی‌ماند و همچنین دلسوز انقلاب بود، اگر احساس میکرد انقلاب در یک جایی می‌خواهد ضعفی پیدا کند به‌سرعت حضور به هم می‌رساند.

آیت‌الله مبلغی بیان کرد: خداوند متعال آیت‌الله یزدی را رحمت کند و به مقام معظم رهبری، مراجع تقلید و مردم انقلابی ایران اسلامی ارتحال این عالم بسیار دلسوز را تسلیت عرض می‌نمائیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=69634

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.