• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

تصاویر دیدار دکتر الهیار ملکشاهی با امام جمعه رومشکان

  • کد خبر : 27279
  • ۰۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
تصاویر دیدار دکتر الهیار ملکشاهی با امام جمعه رومشکان

دکتر الهیار ملکشاهی نماینده منتخب مردم شریف شهرستانهای کوهدشت و رومشکان دیشب با حضرت حجت الاسلام والمسلمین جمیاری امام جمعه رومشکان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش اختصاصی «کانون سبحان»؛ دکتر الهیار ملکشاهی نماینده منتخب مردم شریف شهرستانهای کوهدشت و رومشکان دیشب  با حضرت حجت الاسلام والمسلمین جمیاری امام جمعه رومشکان دیدار و گفتگو کرد.

عکاس: علی اصغر سوری – کانون سبحان

تصاویر دیدار دکتر الهیار ملکشاهی با امام جمعه رومشکان (1) تصاویر دیدار دکتر الهیار ملکشاهی با امام جمعه رومشکان (2) تصاویر دیدار دکتر الهیار ملکشاهی با امام جمعه رومشکان (3) تصاویر دیدار دکتر الهیار ملکشاهی با امام جمعه رومشکان (4) تصاویر دیدار دکتر الهیار ملکشاهی با امام جمعه رومشکان (5)

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=27279

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 15در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 15
  1. بیا کوهدشت

  2. بیا کوهدشتم

  3. نا…………..را شرم باد

  4. باسلام؛چطورروداری میری پیش امام جمعه با………….شدی نماینده خداوندانتقام اصلاحات روازشمابگزرد

  5. آقای…… شما هم کارت هدیه گرفته اید .اصلا شما دوتا در کنار هم جای تعجب نداره.

  6. کبوتر باکبوتر

  7. سلام به امام جمعه بابصیرت وخوش تیپ رومشگان عاشق ولایت وهمچنین دکتر الهیارملکشاهی

  8. من تاسف می خورم بحال آدمای مغرض و خودخواه که فقط خودشونو می بینند و چشم دیدن دیگران رو ندارن، آقای ملکشاهی نماینده رسمی و منخب مردم شهرستانهای کوهدشت و رومشگان بوده و دیدار ایشان با امام جمعه و دیگر مسئولین تعجب نداره، ای مردم از تهمت و افتراء بپرهیزید تا مورد خشم و غضب خدا قرار نگیرید.ضمنا از اصلاحات و کسانیکه فقط شعار اصلاحات میدهند دیگه خسته شدم و خواهشا بس کنید

  9. مگر چه اتفاقی افتاده، امام جمعه یک شهرستان به منخب مردم پیام تبریک داده و منخب مردم هم حضورا جواب تبریک را داده است. برادر من جواب سلام واجب هست، چرا اینقد شیطنت میکنید.

  10. درود خدا بر امام جمعه محبوب و عزیز شهرستان رومشکان

  11. دیدم نسبت به جمیاری عوض شد.ازشمابعید بود نماینده رهبری.

  12. نوشته اید: دیدم به جمیاری عوض شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    چرا و به چه علت؟ اینکه منتخب مردم که هم پشتوانه مردمی را دارد و هم تائیدیه نظام از طریق شورای نگهبان با امام جمعه دیدار کند، دید شما را عوض کرده؟ اگر اینگونه هست بایستی در خصوص دیدگاه خود تجدیدنظر کنید. بایستی روی نفس خودکه بر اساس خشم و غضب و بغض حاصل از رای نیاوردن کاندیدایتان همه را به باد انتقاد و تخریب می کشاند، کار کنید و الا این طرز تفکر شما را مشمول ذمه دیگران می کندوچه بسا این خسارت قابل جبران نباشد.

  13. بله بنده نیز با (کوهدشتی)موافقم؛پس باید که دیدتان را عوض کنید شد که شد،نشد باید که تفکرت را عوض کنی

  14. به روی چشم همه دیدمان را عوض میکنیم . اصلا لزومی ندارد ما با چشم باز نگاه کنیم .چشمانمان را میبندیم تا تفکراتمان مطابق سلایق شما ها شکل بگیرد .

  15. آقای آزادبخت! اولا؛بکار بردن واژه(همه)از طرف شما اشتباهی ست استراتژیک،بدین بیان که از همان بدو انتخابات از جانب برخی ساده اندیش( به اصطلاح سران اصلاحات در شهرستان)به شما اینچنین القا شده بود که منتخب همه منتخب شماست!!!! و همین مغشوش کردن اذهان عمومی باعث توهمی در تفکر برخی همشهریان از جمله حضرتعالی شد. ثانیا؛اتفاقا لازم است شما چشمانتان را بیش از پیش باز نگه دارید چراکه غافل بودن و ماندن از حقیقت حتی آنی مستلزم خسارتهایی به حیثیت هایی میشود(که متاسفانه نمونه اش در اغتشاشات بعد از انتخابات دیده شد). سوما؛به اعتقاد بنده تفکر ما و شما باید مطابق و همسو با تفکرات و قوانین کلی نظام اسلامی باشد نه سلائق شخصی،با این توضیح که وقتی شورای محترم نگهبان صحت انتخابات را حتی بعد از اعتراضات کتبی و شفاهی تایید فرمود دیگر تمرد از آن به اتفاق همه ی عقلا خارج شدن از مسیر صحیح تفکر است. اما در آخر تذکر این نکته به حضرتعالی را نیز ضروری میدانم و آن اینکه همانطور که در تیتر خبر مشاهده فرمودید امام جمعه محترم میزبان است و در واقع دیدار نماینده منتخب مردم با ایشان است آنچنانکه همین دیدار را نیز با امام جمعه کوهدشت داشته منتها رسانه ای نشده ،،،،و در پایان آرزوی توفیق برای همه همشهریان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.