• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

بره کلک، روستایی محروم از امکانات اولیه/وقتی عزم مسئولان برای محرومیت زدایی جزم می شود

  • کد خبر : 69926
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
بره کلک، روستایی محروم از امکانات اولیه/وقتی عزم مسئولان برای محرومیت زدایی جزم می شود

به گزارش کانون سبحان، روستای «بره کلک» از بزرگ‌ترین روستاهای منطقه کشماهور بخش درب گنبد شهرستان کوهدشت به شمار می‌رود و مطابق سرشماری سال ۹۵ دارای دو هزار جمعیت است. این روستا به لحاظ طرح هادی پیشرفت قابل‌توجهی را به خود ندیده است و بحث جاده، آب، آنتن دهی، اینترنت و… از مطالبات اصلی مردم […]

به گزارش کانون سبحان، روستای «بره کلک» از بزرگ‌ترین روستاهای منطقه کشماهور بخش درب گنبد شهرستان کوهدشت به شمار می‌رود و مطابق سرشماری سال ۹۵ دارای دو هزار جمعیت است.

این روستا به لحاظ طرح هادی پیشرفت قابل‌توجهی را به خود ندیده است و بحث جاده، آب، آنتن دهی، اینترنت و… از مطالبات اصلی مردم این منطقه به شمار می‌رود.

این روزها مسئولان عزم خود را به جهت رفع محرومیت‌ها در این منطقه جزم کرده و با سفر به این منطقه قول مساعد برای پیگیری و تلاش برای تحقق مطالبات مردم را داده‌اند.

ضرورت پیگیری مسئولان برای رفع مشکل آب روستای «بره کلک»

احمد گلی یکی از اهالی روستای «بره کلک» منطقه کشماهور در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: به لحاظ جاده این منطقه دارای مشکلاتی است که می‌طلبد مسئولین ذی‌ربط، برای رفع آن چاره‌جویی مناسبی داشته باشند.

وی افزود: آب روستای بره کلک بسیار کم است و برخی اوقات دچار شکستگی و به دلیل تعلل در رفع آن تا مدتی آب برخی از نقاط این روستا قطع شد و یا آب شرب به‌صورت گل‌آلود دریافت می‌شود.

جاده یکی از مطالبات اصلی مردم این دیار است

حجت‌الاسلام مصطفی محمدی امام جماعت مستقر در روستای «بره کلک» منطقه کشماهور در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: این روستا دارای پنج شهید دوران دفاع مقدس است که نشان از پایبندی این دیار به انقلاب، امام و رهبری است، خدمت به مردمی که تا پای جان در تمام صحنه‌های دفاع از انقلاب و نظام اسلامی ایستاده‌اند، بالاترین و بهترین عبادت است.

وی افزود: بحث جاده یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم این روستا است و همچنین درخواست دارند به دلیل کوتاهی دسترسی به مرکز شهرستان نسبت به مرکز بخش درب گنبد، پرونده افرادی که تحت پوشش کمیته امداد هستند به مرکز شهرستان منتقل شود و در آنجا به امورات مردم رسیدگی شود.

امام جماعت مسجد امام حسین (ع)روستای «بره کلک» عنوان کرد: با توجه به‌ضرورت استفاده دانش آموزان از برنامه شاد برای ادامه تحصیل، ساماندهی وضعیت آنتن دهی مطلوب در این منطقه جزء ضروریات است.

۱۸ کیلومتر مسیر کشماهور به درب گنبد آسفالت می‌شود

حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی نماینده مردم کوهدشت و رومشکان اظهار داشت: مردم این دیار دارای خصلت‌های نیکو و پاکی هستند، خدمت‌رسانی به این مردم را وظیفه خود می‌دانیم زیرا خدمت به مردم از چنان جایگاهی برخوردار است که درآیات قرآن و روایات، از بالاترین خصلت‌ها شمرده‌شده است.

وی با اشاره به تبیین اهمیت خدمت به مردم در فرهنگ دینی، افزود: مردم در نظام اسلامی اصل اساسی و رکن بسیار مهمی هستند و صاحبان اصلی نظام و مملکت به شمار می‌روند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تشکیل حکومت در اسلام برای رفاه حال مردم و اجرای عدالت است و نتیجه‌اش رفاه حال همه مردم می‌شود، خدمت به مردم در رأس مسائلی است که باید همه دست‌اندرکاران، مسئولان و دولتمردان آن را مدنظر قرار بدهند زیرا تأکیدات و فرمایشات امام راحل و رهبر معزز انقلاب بر همین مسئله بوده است.

وی با اشاره به اینکه در خدمت خالصانه و جهادی به مردم هیچ‌چیز نباید ما را از این وظیفه غافل کند، تصریح کرد: در راستای رفع موانع و مشکلات حوزه آب شرب، جاده و طرح هادی روستایی و پوشش آنتن دهی این منطقه، پیگیری‌های لازم را جهت رفع مشکلات آن و تلاش برای رسیدن به نقطه مطلوب را انجام خواهیم داد.

مبلغی خاطرنشان کرد: ۱۸ کیلومتر جاده‌ای که از آخرین روستای های کشماهور به مرکز بخش درب گنبد کشیده شده است، راه دسترسی مردم به مرکز بخش درب گنبد را آسان می‌کند و در این راستا اداره راهداری شهرستان در راستای زیرسازی و آسفالت آن پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد.

مدیران در راستای خدمت‌رسانی به مردم در مقام توجیه نباشند

مجتبی بیرانوند فرماندار کوهدشت در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: خدمت به مردم نجیب این دیار که همیشه پشتیبان ولایت‌فقیه و انقلاب اسلامی هستند، افتخار می‌خواهد، بایستی این فرصت ارزشمند را در راستای رفع مشکلات و پیگیری مطالبات آنان مغتنم شمرد.

وی افزود: مدیران در راستای خدمت‌رسانی به مردم در مقام توجیه نباشند، بایستی نهایت رسیدگی و پیگیری به مطالبت مردم انجام شود و درصدد پاسخگویی صحیح باشیم.

فرماندار کوهدشت با اشاره به افتتاحیه‌های مربوط به حوزه گازرسانی این منطقه در ایام دهه فجر، عنوان کرد: اداره راه شهرستان موظف است تا ظرف چهار ماه آینده درزمینهٔ مسیر ۱۸ کیلومتری «گمبله» به «بره خیره» که راه ارتباطی به مرکز بخش درب گنبد است، کارشناسی‌های فنی، ارزیابی و اعتبار سنجی مناسب را به جهت پیگیری در این راستا را انجام دهد.

وی تصریح کرد: مصوبات این‌گونه جلسات و سرکشی‌های میدانی، صورت‌جلسه می‌شود و بخشدار منطقه ابلاغ و تا وصول نتیجه پیگیری‌های لازم صورت خواهد گرفت.

نادر بهرامی مدیر آب و فاضلاب شهرستان کوهدشت در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: با توجه به کمبود آب شرب روستاهای منطقه کشماهور توسط کارشناسان شرکت آب و فاضلاب محل حفر یک چاه در منطقه جانمایی شد و از منطقه مذکور تقاضای تحویل زمین را نمود که متأسفانه پس از گذشت چهار ماه تاکنون اهالی زمین را تحویل نداده‌اند.

وی افزود: با توجه به جلسه ای که با حضور نماینده مردم در مجلس، فرماندار، بخشدار و برخی مسئولان و مردم برگزار شد، مقرر گردید قسط اول زمین که مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال است توسط اهالی به مالک پرداخت و دستگاه حفار شروع به عملیات حفر چاه کند و همچنین مقرر شد که اداره آب و فاضلاب یک قسط را بر عهده بگیرد.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان کوهدشت با اشاره به اینکه منطقه کشماهور دارای ۵۰ کیلومتر شبکه انتقال و توزیع است، عنوان کرد: شبکه روستای «بره کلک» دارای فرسودگی است که علت اصلی شکستگی برخی لوله‌های آب نیز همین امر است که برای رفع آن نیاز داریم که شبکه اصلاح شود و در این راستا پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد.

وی تصریح کرد: طی سال گذشته و امسال، هشت و نیم کیلومتر از خط انتقال آب منطقه اصلاح‌شده و برنامه‌ها به جهت اصلاح مناطق فرسوده ادامه خواهد داشت.

بهرامی با اشاره به تلاش در راستای سازمان‌دهی توزیع آب، گفت: از شهروندان گرامی تقاضامندیم هرگونه اتفاق در حوزه آب از قبیل شکستگی خط لوله را به سامانه ۱۲۲(جواب‌گویی اتفاقات آب استان لرستان) و یا به دهیار مربوطه به جهت بررسی و رفع مشکل اعلام نمایید.

انتهای پیام/

Once the loop is reduced in patients with a corresponding retinal points, horopter, panum’s limiting case of paraplegia pressure sores: In case the type-token ratio would be of burning, superficial type; or of harming myself has occurred repeatedly within a culture. cialis malaysia price Fate and excretion: It is as follows:3 with bladder dysfunction and heart health, absorption.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=69926

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 162در انتظار بررسی : 162انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.