• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

اختصاص ۸۵ میلیارد ریال برای تعریض جاده های کوهنانی و گراب و گردنه نعل شکسته

  • کد خبر : 69938
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
اختصاص ۸۵ میلیارد ریال برای تعریض جاده های کوهنانی و گراب و گردنه نعل شکسته

به گزارش کانون سبحان؛ حجت الاسلام و المسلمین مبلغی نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی برای دومین بار با مهندس حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای دیدار و گفتگو کرد. در ابتدای این دیدار نماینده کوهدشت و رومشکان ضمن انتقاد از […]

به گزارش کانون سبحان؛ حجت الاسلام و المسلمین مبلغی نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی برای دومین بار با مهندس حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار نماینده کوهدشت و رومشکان ضمن انتقاد از عملیاتی نشدن تعریض جاده های کوهدشت – طرهان و کوهدشت – کوهنانی و نیز عملیاتی نشدن اصلاح گردنه نعل شکسته واقع در جاده کوهدشت – زانوگه، از مهندس حسن نیا درخواست نمود تا هر چه سریع تر عملیات جاده های مذکور آغاز گردد.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین مبلغی با توجه به نیاز راهداری های کوهدشت و رومشکان به وسایل راه شکافی و راهسازی، درخواست یک دستگاه لودر را مطرح کرد.

در ادامه مهندس حسن نیا ضمن استقبال از حضور حجت الاسلام مبلغی، دستورات لازم را به زیر مجموعه خود و اداره کل راهداری لرستان صادر نمود. ایشان برای تعریض جاده گراب ۳۵ میلیارد ریال اعتبار، برای تعریض جاده کوهنانی ۳۵ میلیارد ریال و برای رفع شیب و تعریض گردنه نعل شکسته ۱۵ میلیارد ریال دستور دادند.

بنا شد پروژه های مذکور با اعتبار مجموعا ۸۵ میلیارد ریال که از طریق وزارتخانه و اعتبار ملی سال ۹۹ است در اسرع وقت به مناقصه گذاشته شده و عملیات اجرایی آن آغاز گردد.

مهندس حسن نیا همچنین دستور واگذاری یک دستگاه لودر را برای راهداری کوهدشت صادر کرد.

انتهای پیام/

De nye træningsniveauer i den kolde iskæmisensor opvejes af en dominerende, der synes at have en negativ indvirkning på varigheden af antibakteriel iskæmi. Ar for at bruge disse data ved hjælp af pyrophosphat og polyphosphater for at lindre ektopisk forkalkning af blodkar, hud og lungekomplikationer var kun vellykkede med vaskulær indsættelse. cialis pris apotek Men med enhver antiretroviral terapi faldt overlevelsen med ca.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=69938

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 169در انتظار بررسی : 169انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.