• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

قسم جلاله ظریف به چالش یک منتقد: والله کاندیدا نیستم/ آیا آذری جهرمی مجری جلسه بود؟

  • کد خبر : 70075
  • ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲
قسم جلاله ظریف به چالش یک منتقد: والله کاندیدا نیستم/ آیا آذری جهرمی مجری جلسه بود؟

شب گذشته در گفتگوی مجازی ظریف با جمعی از اهالی سیاست و رسانه با موضوع تفاهم‌نامه ایران و چین تقریباً به همه شبهات پیرامون این تفاهم نامه پاسخ داده شد.

به گزارش کانون سبحان، شب گذشته در گفتگوی مجازی ظریف با جمعی از اهالی سیاست و رسانه با موضوع تفاهم‌نامه ایران و چین تقریباً به همه شبهات پیرامون این تفاهم نامه پاسخ داده شد اما چند حاشیه و سئوال بی‌جواب باقی ماند.

مجری این نشست در پاسخ به سئوال یکی از حاضران که از حضور آقای آذری جهرمی پرسید پاسخ داد: آقای جهرمی اینجا نشسته‌اند! این ادبیات این شبهه را ایجاد کرد که مجری این برنامه برای رونق دادن به پروژه انتخاباتی کلاب هاوس، آقای جهرمی باشد و او در کنار گرداننده جلسه که یک خبرنگار درجه دو توییتری است نشسته!

این سئوال هم که چرا مانند کارزار بزرگ عملیات روانی دولت برای توافق ناکام برجام، برای تفاهم نامه راهگشا با شرق آسیا کار رسانه ای موثر انجام نشد تا جریانهای ضد اطلاعاتی شبهه ایجاد نکنند، بی جواب ماند و ظریف به آذری جهرمی و سخنگوی وزارت خارجه ارجاع داد.

آذری جهرمی هم به این سوال که چرا تیم سایبری و عملیات روانی او در توییتر و تلگرام روشنگری لازم را انجام ندادند موضوع را به صدا و سیما حواله داد و معتقد بود صدا و سیما وقت کافی برای توجیه این توافق اختصاص نداده است.

انتقاد به یک طرفه بودن صدا وسیما در حالی بود که مجری جلسه (منصوب به آذری جهرمی) اجازه تمام شدن صحبت های منتقدان ظریف را نداد. یاسر جبرائیلی در واکنش به این مهندسی جلسه گفت: ظاهرا امکان صحبت کردن وجود ندارد.

جبرائیلی در بخشی از صحبت‌های نیمه تمام خود گفت: آقای ظریف از شما عاجزانه می خواهم کاندیدا شوید تا بعد از شکست حتمی شما (با توجه به مدیریت آشفته دولت روحانی) یکبار برای همیشه پرونده گفتمان لاینحل ماندن مشکلات مردم بسته شود. ظریف با قسم جلاله پاسخ داد: والله کاندیدا نمی شوم!

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=70075

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 230در انتظار بررسی : 230انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.