• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

علت جالب اولین حمله محمد خاتمی بعد از ۸ سال به دولتی که برایش تکرار کرد/ منافع هم حزبی ها سکوت حامی اصلی روحانی را شکست

  • کد خبر : 70160
  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
علت جالب اولین حمله محمد خاتمی بعد از ۸ سال به دولتی که برایش تکرار کرد/ منافع هم حزبی ها سکوت حامی اصلی روحانی را شکست

دقایقی قبل که تیتر برخی از رسانه های اصلاح طلب انتقاد محمد خاتمی از دولت را درج کرد، برای خیلی ها جالب بود که ببینند هشت سال بعد از تکرارهای او برای روحانی چه چیزی خاتمی را وادار کرده که به دولت گرانی ها منتقد باشد.

به گزارش کانون سبحان به نقل از دانا، محمد خاتمی را در کنار اکبر هاشمی رفسنجانی می توان اصلی ترین حامی دولت روحانی دانست که علاوه بر روی کار آوردن دولتی که به دلار ۳۰ هزار تومانی، بنزین ۳ هزار تومانی و پراید ۱۰۰ میلیونی شناخته می شود، تا کنون کمترین انتقادی از دولت نداشته است.

دقایقی قبل که تیتر برخی از رسانه های اصلاح طلب انتقاد محمد خاتمی از دولت را درج کرد، برای خیلی ها جالب بود که ببینند هشت سال بعد از تکرارهای او برای روحانی چه چیزی خاتمی را وادار کرده که به دولت گرانی ها منتقد باشد. صف مرغ؟ پیک کرونا به خاطر سوء مدیریت روحانی؟ گرانی مسکن و اجاره و کالاها؟ یا…

هیچکدام! همانطور که می دانید در انتخابات شوراها این هیات های اجرایی منصوب دولت هستند که صلاحیت کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را بررسی می کنند. محمد خاتمی به دولت حمله کرده که چرا افراد نزدیک به نگاه سیاسی او توسط دولت روحانی رد صلاحیت شده اند!

به نظر می رسد علی رغم همه کلافگی مردم از سوء مدیریت های واضح دولت، همچنان دغدغه اصلاح طلبها و سرگروه آنها (خاتمی) منافع حزبی است نه مشکلات مردم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=70160

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 171در انتظار بررسی : 171انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.