• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

اعتراف به خدمت سردار سلیمانی به کشور از طریق رسانه سعودی/ گاندو ۳ در وزارت خارجه رو نمایی شد

  • کد خبر : 70169
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۳:۱۵
اعتراف به خدمت سردار سلیمانی به کشور از طریق رسانه سعودی/ گاندو ۳ در وزارت خارجه رو نمایی شد

یک فایل محرمانه که به شکلی مشکوک از وزارت خارجه دولت آقای روحانی به دست رسانه سعودی رسیده است به نوعی حکایت از یک نفوذ سازمان یافته در دستگاه دیپلماسی کشور دارد که یک مصاحبه داخلی وزیر خارجه از رسانه های ضد انقلاب سر در می آورد.

به گزارش کانون سبحان، یک فایل محرمانه که به شکلی مشکوک از وزارت خارجه دولت آقای روحانی به دست رسانه سعودی رسیده است به نوعی حکایت از یک نفوذ سازمان یافته در دستگاه دیپلماسی کشور دارد که یک مصاحبه داخلی وزیر خارجه از رسانه های ضد انقلاب سر در می آورد.
در هر حال این شکست امنیتی برای دولت روحانی که به قول برخی از کاربران شبکه های اجتماعی می‌تواند سوژه ساخت سریال ضد جاسوسی گاندو ۳ باشد، حاوی نکات جالبی است ظریف در این فایل می گوید شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی به او اجازه نداده است که میدان مبارزه با داعش را فدای دیپلماسی کند.
این اعتراف جالب از سوی ظریف به این معناست که اگر حاج قاسم سلیمانی میدان را هم مانند عرصه دیپلماسی به دولت روحانی واگذار می کرد احتمالاً همان طور که هنوز برجام بعد از هزاران بار نقض و رفت و برگشت همچنان در وین در دست مذاکره های نافرجام است میدان مبارزه با داعش نیز باید همچنان بعد از سال‌ها ادامه پیدا می کرد. گرچه برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی با ظرافت نوشتند که این سردار سلیمانی بود که فدای دیپلماسی گاندو پرور شده است.
ظریف همچنین ادعا می کند که برای برخی عملیات های مهم نظامی به او از قبل اطلاعاتی داده نشده است فارغ از اینکه این ادعا چقدر راست یا دروغ است باید این سوال را پرسید که چطور وزارت خارجه ای که یک فایل صوتی مصاحبه محرمانه در آن قابل حفاظت نیست را به شبکه‌های سعودی درز می‌کند می تواند مورد اعتماد قرار بگیرد و مثلاً به اطلاعات یک حمله سری نظامی از قبل داده شود
به نظر می رسد محتوای فایل منتشر شده توسط شبکه سعودی که به شکل مرموزی از وزارت خارجه ایران با آنها رسیده است از طریق نهادهای امنیتی و نظارتی حاوی اطلاعات مهمی از شبکه نفوذ در دستگاه دیپلماسی کشور است.
با توجه به برخی اخبار مبنی بر اینکه مسئولان این پروژه دو تن از مشاوران ارشد رئیس جمهور هستند، قطعا بررسی آن توسط دستگاه های امنیتی می تواند زوایا و اهداف پشت پرده آنرا در آستانه مذاکرات وین و انتخابات افشا کند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=70169

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 170در انتظار بررسی : 170انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.