• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

گروگان گیری جسد دختر دلفانی برای پول در یکی از بیمارستان های کرمانشاه

  • کد خبر : 27739
  • ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
گروگان گیری جسد دختر دلفانی برای پول در یکی از بیمارستان های کرمانشاه

تا امروز مدت ۴ روز است که همچنان این جسد در گرو مبلغ ۴۵ میلیون تومان می باشد و این موضوع همچنان لاینحل باقی مانده است.

به گزارش «کانون سبحان» به نقل از سایت خبری «سلام دلفان»، او سیزده سال داشت و به علت درد از ناحیه شکم به بیمارستان ابن سینای نورآباد مراجعه می کند که پس از انجام معاینات پزشکی ، بیماری وی آپاندیس تشخیص داده می شود، و مورد عمل جراحی قرار می گیرد.

بعد از گذشت دو روز به علت وخامت حال وی ،پزشک جراح دستور می دهد که جهت مداوا به بیمارستان دیگری اعزام شود، و خانواده ی بیمار طبق سنت رایج مردم ، وی را به بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه اعزام می کنند. در آنجا حدود بیست و پنج روز بستری و تحت مداوا قرار می گیرد ، اما متاسفانه تلاش کادر پزشکی این بیمارستان نیز به هر دلیل،برای بازگرداندن سلامت به این بیمار بی نتیجه می ماند و در نهایت این بیماری نه چندان مهلک، موجب مرگ وی می شود. وقتی که خانواده متوفی برای تحویل جسد مراجعه می کنند با یک صورت هزینه ۷۶میلیون تومانی مواجه می شوند،که تحویل جسد را منوط به پرداخت این مبلغ می نمایند.گروگان گیری جسد دختر دلفانی برای پول در یکی از بیمارستان های کرمانشاه

پس از التماس های فراوان خانواده متوفی برای تخفیف و تحویل جسد، این مبلغ به ۴۵میلیون تومان کاهش می یابد؛ در حالی که پرداخت این مبلغ نیز برای فردی که شغل وی کارگری می باشدو هیچ منبع درآمد دیگری ندارد و حتی هزینه ی ایاب و ذهابش را از دیگران قرض گرفته است بسیار دشوار می باشد.

به هر حال تا امروز مدت ۴ روز است که همچنان این جسد در گرو مبلغ ۴۵ میلیون تومان می باشد و این موضوع همچنان لاینحل باقی مانده است و همین امر موجب چند برابر شدن مصیبت و آلام خانواده ی متوفی و بستگان آنها و هر انسان درد مندی که از این موضوع آگاهی دارد نیز شده است. این در حالی است که وزیر محترم بهداشت، بارها مراکز درمانی را از انجام این کار نهی نموده اند.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=27739

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.