• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

قطع شدن راه ارتباطی 50 روستای کوهدشت براثر سیل/ تلاش برای رفع انسداد محورهای روستایی ادامه دارد.

  • کد خبر : 27780
  • ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
قطع شدن راه ارتباطی 50 روستای کوهدشت براثر سیل/ تلاش برای رفع انسداد محورهای روستایی ادامه دارد.

احسان جهانیان  با اشاره به آخرین خسارات ناشی از سیلاب شبانه‌روز گذشته در این شهرستان اظهار داشت: با شدت گرفتن بارش‌های دیروز و ایجاد سیل در مناطق عشایری بخش مرکزی، از مناطق آسیب‌دیده بازدید به‌عمل‌آمده و از بخشداران مرکزی خواسته شد نسبت به اعلام خسارات وارده اقدام کنند. وی با اشاره به خسارات وارده به […]

قطع شدن راه ارتباطی 50 روستای کوهدشت براثر سیل

احسان جهانیان  با اشاره به آخرین خسارات ناشی از سیلاب شبانه‌روز گذشته در این شهرستان اظهار داشت: با شدت گرفتن بارش‌های دیروز و ایجاد سیل در مناطق عشایری بخش مرکزی، از مناطق آسیب‌دیده بازدید به‌عمل‌آمده و از بخشداران مرکزی خواسته شد نسبت به اعلام خسارات وارده اقدام کنند.

وی با اشاره به خسارات وارده به محورهای تردد در این منطقه عنوان کرد: به مقدار 30‌کیلومتر آسفالت و شانه جاده خسارت‌دیده است و همچنین تعداد 11 دهنه پل و 5 آب‌نما بین 70 تا 100 درصد آسیب جدی دیده‌اند‌.

سرپرست فرمانداری کوهدشت بابیان اینکه در حال حاضر راه ارتباطی 50 روستای بخش مرکزی این شهرستان در اثر جاری شدن سیلاب قطع شده است، افزود: گروهی متشکل از دستگاه‌های خدماتی از جمله راه و شهرسازی تشکیل و به‌منطقه اعزام‌شده که انتظار می‌رود راه ارتباطی 28 روستای بخش مرکزی کوهدشت تا عصر امروز برقرار شود.

وی خاطرنشان کرد: با وقوع سیلاب برق چند روستا قطع شد که با اعزام نیروهای امدادی به منطقه تلاش برای برقراری برق این روستاها ادامه دارد.

جهانیان تصریح کرد: تمهیدات لازم به‌منظور رفع مشکلات و خدمات‌رسانی به مناطق آسیب‌دیده‌ اندیشیده شده که در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکلات اقدام خواهد شد.

وی بیان کرد: با توجه به‌شدت بارش‌ها در چند روز گذشته و تداوم آن تا امشب به همه دستگاه‌های اجرایی اعلام آمادگی شده که آمادگی لازم برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی را داشته باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=27780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.