• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

جسد کودک ۵ ساله دلفانی پیدا شد +عکس

  • کد خبر : 27951
  • ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۷:۳۳
جسد کودک ۵ ساله دلفانی پیدا شد +عکس

جسد کودک ۵ ساله، مهدی مرادجانی که پنجشنبه گذشته در جریان سیل در شهر نورآباد مفقود شده بود، ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امشب، در ۵ کیلومتری غرب شهر نورآباد و در تنگه بادآور از رودخانه بیرون کشیده شد.

Untitled-1 به گزارش «کانون سبحان»؛ خبر غرق شدن کودک ۵ ساله نورآبادی موجی از نگرانی را در بین مردم این شهرستان به وجود آورد به طوری که در هر جایی حضور پیدا می کردی صحبت از غرق شدن مهدی ۵ ساله بود که سیل اخیر ناجوانمردانه او را با خود برد و غم سنگینی را برای خانواده او به وجود آورد.

خبر غرق شدن مهدی مرادی که در ساعات اولیه انتشار آن در سطح شهر توسط هیچ دستگاهی تایید نمی شد که با حضور تیم های امداد و نجات و تیم غواصی و مردمی برای پیدا کردن این کودک ۵ ساله آغاز شد و تا شامگاه امشب ادامه پیدا کرد.

بنا بر این گزارش، مردم از پیدا شدن مهدی نا امید شده بودند که ناگهان خبر پیدا شدن جسد او در رودخانه «بادآور» به گوش رسید تا بهانه ای برای کم شدن مصیبت وارد شده به خانواده مهدی به وجود بیاید و مردم را نیز از نگرانی بیرون بیاورد.

اما صحنه ای که دل هر بیننده ای را می آزرد حضور مادر مهدی در کنار رودخانه بود که طی چند روز گذشته با نشستن در کنار رودخانه با فرزند غرق شده خود درد و دل می کرد، اشک ها می ریخت، همچنان منتظر برگشت فرزندش به آغوشش بود، با خود می گفت مهدی من نمرده است و او می آید و دوباره به خانه بر می گردد.

اما سکوت رودخانه نشان از شرمندگی اش از اینکه فرزند این مادر داغ دیده را با خود برده می داد و اینکه دیگر خبری از مهدی نیست و دیدار او با مادرش تنها در روز قیامت میسر می شود.

سرهنگ علی نجات کرمی فرمانده انتظامی شهرستان دلفان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تایید پیدا شدن این کودک ۵ ساله از انتقال وی به سردخانه بیمارستان ابن سینای نورآباد خبر داد.

بنا بر این گزارش، یکی از آئین هایی که هنگام از دست دادن عزیزی از یک خانواده در لرستان انجام می شود آیئن «چمری» است که هنرمندان سرنا نواز دلفانی با حضور در کنار رودخانه اقدام به نواختن نوای حزن انگیز  چمری کردند.

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=27951

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.