• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

پیام تبریک محمدرضا ملکشاهی راد خطاب به مردم خرم‌آباد و دوره‌ی چگنی

  • کد خبر : 28401
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
پیام تبریک محمدرضا ملکشاهی راد خطاب به مردم خرم‌آباد و دوره‌ی چگنی

محمد رضا ملکشاهی راد، پیام تبریکی در پی پایان یافتن انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خطاب به مردم خرم‌آباد، دوره‌ی چگنی و بخش‌های تابعه صادر نمودند که به شرح زیر می باشد:

پيروزي محمد رضا ملکشاهي راد در دور دوم انتخابات خرم آباد
به گزارش «کانون سبحان»؛ محمد رضا ملکشاهی راد، پیام تبریکی در پی پایان یافتن انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خطاب به مردم خرم‌آباد، دوره‌ی چگنی و بخش‌های تابعه صادر نمودند که به شرح زیر می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
میزان رای ملت است. امام خمینی (ره)
مردم شریف و بزرگوار خرم‌آباد، دوره‌ی چگنی و بخش‌های تابعه
با سلام و دورود به ارواح پاک شهداء و روح ملکوتی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با آرزوی توفیق و سلامتی برای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، ریاست محترم جمهوری و سایر خدمتگذاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.
اکنون که به فضل پروردگار و حماسه‌آفرینی مجدد شما و تمام مردم شریف ایران، بار دیگر به جهانیان ثابت شدکه ما ملّت ایران، همواره در رقم زدن سرنوشت خویش و عشق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه، ثابت قدم بوده و این زمان که نوای دل‌نشین پیروزی ما در رقم زدن سرنوشت‌مان در تمامی جهان به صدا در آمده است، این حقیر با ابراز غرور و افتخار توام با فروتنی و خضوع، این حماسه‌آفرینی را به پیشگاه مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری و تمام ملّت ایران تبریک گفته و از خداوند منان طلب طول و عزت عمر و سلامتی توام با سربلندی برای تک تک ملّت ایران را دارم.
اینجانب محمدرضا ملکشاهی‌راد، فرزند این مرز و بوم، به پاس اعتمادتان، به شما اطمینان می‌دهم که برای احقاق حقوق تک‌تک مردم حوزه انتخابیه‌ام تمام قد خواهم ایستاد و از کوچک‌ترین حقوق‌تان نخواهم گذشت و دریغ نخواهم کرد.
بدیهی است که پیروز واقعی این انتخابات شما مردم پرشور و شعوری هستید که با حضور خود، دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مأیوس و دل دوست‌داران میهن عزیز را شاد نمودید. لذا متواضعانه از همه‌ی مردم عزیز که در این انتخابات شرکت کرده‌اید و همچنین از کسانی که با بذل محبت خود مرا یاری نمودید صمیمانه سپاسگذاری می‌نمایم.
لازم میدانم از همه کاندیداهای محترم و هوادارانشان که در پر رونق شدن فضای انتخابات تلاش نمودند صمیمانه تشکر نمایم و به منتخب مردم جناب آقای دکتر محمد بیرانوند تبریک گفته و آمادگی خود را جهت همکاری و هم‌فکری با ایشان در جهت خدمت به این مردم لایق و شریف اعلام داشته و از خداوند متعال توفیق روز افزون را برای ایشان استدعا دارم.
از مجریان و ناظران عزیز، بخصوص نماینده‌ی محترم ولی فقیه و امام جمعه‌ی خرم‌آباد، اعضاء محترم شورای تأمین و هیأت‌های نظارت و اجرایی، وزارت کشور، استاندار محترم، فرمانداران تلاش‌گر، مسئولان و کارکنان ارگان‌های امنیتی و انتظامی، ارباب جراید و مسئولان و خبرنگاران رسانه‌های گروهی و همه‌ی دست‌اندرکارانی که با سلامت کامل و رعایت دقیق حق‌الناس انتخابات را برگزار نمودند، تشکر می‌نمایم.
به برادران منتخب خودم در سایر شهرستان‌ها نیز تبریک گفته و اطمینان دارم که با وجود این عزیزان و با وحدت و همدلی، گام‌های موثری در جهت پیشرفت استان برخواهیم داشت.
در خاتمه لازم می‌دانم ضمن تشکر و تقدیر از هوادران عزیزی که در این رقابت سیاسی، تمام تلاش و همت خود را برای حمایت از اینجانب بکار گرفته و در این راه متحمل زحمات و مشقات فراوان شدند تشکر و قدردانی ویژه نمایم.
همراهان عزیز و حامیان صدیقم، امروز فصل رقابت پایان یافته و موسم همدلی و رفاقت برای اعتلای لرستان عزیز فرا رسیده‌ است. پس لازم است در سایه‌ی بصیرت و بیداری شما و دست در درست آحاد مردم شریف لرستان برای رشد و توسعه‌ی شهر و دیارمان بکوشیم. انشاءالله و آخر دعوانا
الحمد الله رب العالمین و صلی الله علی محمد و آله طیبین الطاهرین
محمدرضا ملکشاهی‌راد
لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=28401

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.