• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

مسئولان استان اجازه سخنرانی به فتنه گران و هتاکان ندهند!/ اقتصاد مقاومتی ستون فقرات جامعه اسلامی است.

  • کد خبر : 28459
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰:۵۲
مسئولان استان اجازه سخنرانی به فتنه گران و هتاکان ندهند!/ اقتصاد مقاومتی ستون فقرات جامعه اسلامی است.

امام جمعه کوهدشت در واکنش به سفر فائزه هاشمی فعال فتنه 88 به لرستان اظهار داشت: مسئولین استانی مراقبت کنند افراد هتاک وفتنه گر جهت سخنرانی به این استان ولایت مدار دعوت نکنند.بعضی از اینها سال 88 دل آقا را خون کردند این چه خدمتی است به جای اینها صنعت و افراد سرمایه گزار و کارخانه وارد استان کنید.

تصاویر نماز جمعه 10 اردیبهشت 95 کوهدشت (21)به گزارش «کانون سبحان»؛ نماز عبادی سیاسی دشمن شکن جمعه  این هفته با حضور تمام اقشار مردم شهید پرور و ولایت مدار به امامت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ ابراهیم طهماسبی در مصلی نماز جمعه مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) بر گزار گردید

 امام جمعه کوهدشت در نماز جمعه 10 اردیبهشت 95   گفت: در این روز ها،که روزهای مبارکی هستندخودم وشما سروران گرامی را سفارش می کنم به رعایت تقوای الهی دعوت می کنم چون با حدیث تقوا روح وجانش آشنا می شود . حضرت علی (ع)می فرماید : با تفکر قلبت را آگاه ساز انسان باید فکر کند از کجا آمده به کجا می رود امیر المومنین (ع)می فرماید : خدا رحمت کند کسی که بداند از کجا آمده به کجا آمده برای چی آمده و به کجا می رود یک ساعت فکر بالا تر از هفتاد سال عبادت است بی فکری انسان را غافل می کند مقداری ازشب را به جان ورحت و دینت و دنیایت بپرداز و تقوای داشته باشیم.

امام جمعه کوهدشت ضمن بیان این که اقتصاد مقاومتی ستون فقرات جامعه اسلامی است اظهار داشت: مراقبت کنید به چه کسی دست می دهید مدیران باید تدبیر کنید اقدام وعمل کنیدبا سخنرانی و همایش مشکلات حل نمی شود چشم به لوزان نیویورک نداشته باشید چشم به تدبیر خودتان برنامه خودتان داشته باشید مدیریت هوشمند و عاقل در جامعه حاکم باشد.

وی افزود:راه حل برخی مشکل  کشور، اقتصاد مقاومتی است همه باید در این جهت حرکت کنیم.

وی در ادامه افزود: تلاش مدیران در هر جایی و هر استانی پاسخ می دهد برنامه ریزی منابع طرحهای نیمه تمام بعضی مدیران دلسوز نیستند  دعوت از سرمایه داران خبری نشد فقط مسائل سیاسی  آفت جامعه تحریک افراد نادان است کسی که دلسوز مردم باشد اصول گرا کسی است که به فکر مردم باشد  باید فکری جهت اشتغال داشته باشیم دعوت از سرمایه داران سرمایه گزاری جوی آرام باشد   غوغا سالاری شهرستان را عقب می اندازد همه زیر پرچم اسلام و ولایت دلسوزانه کار کنیم ما مسلمانها با هم رفیق باشیم و صادقانه سرمایه گزاران را به شهرستان بیاوریم مدیریت هوشمند و عاقل در شهرستان حاکم شود بعضی مدیران نادان 500سال شهرستان را عقب می اندازند .سالانه چهل ملیارد دلار واردات و کالای لوکس تولیدداخل  را خراب می کند . مسئولیت برای خدمت است نه برای  باند و گروه تحریک افراد در سایت هادر جلسات  برای خراب کردن کارها اقدام می کنند . مراقبت همه نیروها انتظامی و دادگستری واطلاعات لازم است

حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی ضمن گرامی داشت روز ملی خلیج فارس  گفت:خلیج فارس نگین درخشان ایران است  دروازه شرق برای دنیا مهم است چهل درصد انرژی جهان از تنگه خلیج فارس می گذرد ایران قدرتمند است چون اسلام قدرتمند است این اسم زیبا دارای سابقه تاریخی است .

وی ادامه داد: روزجهانی کار وکار گر کار گران وکار فرمایان و سرمایه گزاران همه با کارهای دستی و فنی کار فکری و قلمی کار باید شرافت مندانه باشد کار گر مهم است  .خداوند هم کار گر است (کل یوم هو فی شان)خداوند هر روز کاری می کند گرامی می داریم کارگاه تولید ی و صنعتی و تشویق کارگران نمونه ومشکلات کار باید بر طرف شود

این استاد سطوح عالی حوزه ضمن گرامیداشت   روز معلم اظهار داشت:  علم نور است  آموزش وپرورش علم وطلب علم واجب است . پیامبر می فرماید یا عالم باش یا متعلم عمر را بیهوده وگناه صرف نکنیم امیر المومنین با آن علم لدنی همیشه شاگرد پیامبر بود انسان باید همیشه در طلب علم باشد سید مرتضی عظیم الشان  خطابه ستاره پرست تکریم می کند گفت او معلم من بوده است .

وقتی عبدالرحمن ثلمی به فرزند امام حسین (ع) سوره حمد را آموزش داد امام حسین هزار دینار و هزار لباس زینتی به او اهداء کرد به امام اعتراض کردند گفت می ارزد معلم باید قدر دانش آموزامانت خداست آدم خوب و متدین بار آورید علم وتربیت هردو با هم اهمیت دارد همه ما مدیون معلم هستیم تولیدعلم وادب می کند  علوم وتربیت اسلامی با ید قدر شناس معلمان مشاوران مربیان تربیتی باشیم.

امام جمعه کوهدشت در واکنش به سفر فائزه هاشمی فعال فتنه 88  به لرستان اظهار داشت: مسئولین استانی مراقبت کنند افراد هتاک وفتنه گر جهت سخنرانی به این استان ولایت مدار دعوت نکنند.بعضی از اینها سال 88 دل آقا را خون کردند این چه خدمتی است  به جای اینها صنعت و افراد سرمایه گزار و کارخانه وارد استان کنید.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=28459

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.