• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

نامه سرگشاده به دادستان کوهدشت

  • کد خبر : 29077
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
نامه سرگشاده به دادستان کوهدشت

مصطفی شکری از فعالان عرصه فضای مجازی با ارسال یک نامه سرگشاده به حسینی ، دادستان شهرستان کوهدشت خواستار اصلاع رسانی در مورد قتل دو جوان ورامینی شد. در زیر این نامه سرگشاده را می خوانید :

شکري مصطفي

به گزارش «کانون سبحان»:  مصطفی شکری از فعالان عرصه فضای مجازی با ارسال یک نامه سرگشاده به حسینی ، دادستان شهرستان کوهدشت خواستار اصلاع رسانی در مورد قتل دو جوان ورامینی شد. در زیر این نامه سرگشاده را می خوانید :

جناب آقای حسینی؛
دادستان محترم کوهدشت؛
با سلام و تحیّات، همانطور که مستحضرید بعضی از پرونده های قضایی از حساسیت بالایی برخوردار هستند. از جمله این پرونده ها “موضوع قتل دو جوان ورامینی در یکم اردیبهشت سال ۱۳۹۳ در کوهدشت” است که موجب اعتراض عمومی مردم در ۱۱ اردیبهشت ماه همان سال در مقابل دادگستری این شهرستان شد.
طبق نظر حضرت آیت الله صادق آملی لاریجانی، “چنانچه پرونده های مهم و جرائم خاص اگر به موقع و سر وقت رسیدگی نشوند، فرصت و فضای بازدارندگی خود را از دست می دهند و روسای کل دادگستری باید در این مسئله نظارت ویژه ای به خرج دهند”. (رئیس قوه قضائیه در جلسه شورای روسای کل دادگستری ها، دی ماه ۱۳۹۲)
در تاریخ یکم تیرماه ۹۳ نیز جناب عسگرزاده ریاست محترم دادگستری شهرستان کوهدشت در پاسخ به سوال یک خبرنگار در زمینه پرونده “قتل دو جوان ورامینی” می فرمایند: “اقدامات قضایی در حال انجام است و تقریباً به آخر تحقیقات رسیده ایم و پس از صدور کیفر خواست پرونده به استان ارسال خواهد شد که در آنجا حکم صادر خواهد شد”. (ارجانیوز)
حال در زمینه پرونده “قتل دو جوان ورامینی”، این سوالات مطرح می شود که با توجه به گذشت بیش از ۲ سال از آن واقعه تلخ، آیا فرآیند دادرسی این پرونده به اتمام نرسیده است؟ آیا تا به حال هم حکمی برای مجرمان این پرونده صادر نشده است؟
زیبنده است که آن مقام محترم با توجه به جایگاه حقوقی که دارد، در این زمینه به شفاف سازی و اطلاع رسانی بپردازد و وجدان های بیدار را آرام کند، زیرا که افکار عمومی هنوز هم منتظر نتیجه دادرسی این پرونده هستند.
یکی از دلایل اهمیت پرونده مذکور این است که این پرونده فرای “شاکی و متشاکی” است و با توجه به اطلاع رسانی که در زمان وقوع آن صورت گرفته است، وجه عمومی و حیثیتی به خود گرفته و مهمان نوازی قوم بزرگ و با اصالت لر را زیر سوال برده است.
در پایان برای آن مقام محترم، آرزوی توفیق الهی را دارم و امیدوارم که در خدمت صادقانه به مردم موفق و موید باشید.
با تقدیم احترام
بیست و سوم اردیبهشت ۹۵
مصطفی شکری

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=29077

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.