• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

حجت الاسلام سوری:علاج مشکلات کشور تکیه بر اقتصاد مقاومتی است.

  • کد خبر : 29532
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
حجت الاسلام سوری:علاج مشکلات کشور تکیه بر  اقتصاد مقاومتی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد سوری امام‌جمعه پلدختر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پلدختر اظهار داشت: مسئولان توجه کنند که دشمن همواره دشمنی می‌کند و باید مراقب رفتار آنان باشند و در مقابل دشمنان بایستند. وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع دانش‌آموختگان دانشگاه امام حسین (ع) در روزهای اخیر گفت: یکی از سخنان […]

سوري پلدخترحجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد سوری امام‌جمعه پلدختر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پلدختر اظهار داشت: مسئولان توجه کنند که دشمن همواره دشمنی می‌کند و باید مراقب رفتار آنان باشند و در مقابل دشمنان بایستند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع دانش‌آموختگان دانشگاه امام حسین (ع) در روزهای اخیر گفت: یکی از سخنان ماندگار معظم له این سخنرانی است که باید برای تأمل و تعمق پیرامون فرمایشات مقام معظم رهبری اهتمام کنیم.

امام‌جمعه پلدختر افزود: بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری باید توسط اقشار مختلف مردم موردتوجه قرار گیرد زیرا همه ملت بزرگ ایران از مخاطبان این سخنان هستند.

وی بابیان این‌که ما در حال جنگ نابرابر هستیم عنوان کرد: دیدگاه مقام معظم رهبری این است که امروز جهاد ما جنگ نظامی نیست بلکه ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان، جهاد کبیر است.

سوری بیان کرد: در این جنگ کسی پیروز میدان است که دارای اراده کامل و اعتمادبه‌نفس باشد و خود را دست‌کم نگیرد که در غیر این صورت پیروزی با دشمن است.

وی تصریح کرد: مسئولان نباید در برابر استکبار کوتاه بیایند بلکه در برابر جهان خواران محکم بایستند و از هیچ‌کس و هیچ‌چیز جز خدای بزرگ نترسند و از کافران تبعیت نکنند.

امام‌جمعه پلدختر خاطرنشان کرد: باید به دشمن میدان ندهیم و برای خوشحالی دشمن خود را گم نکنیم و همه علیه فساد و فحشا تلاش و قیام کنند.

وی به بخش دیگری از فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره و بیان کرد: جوانان و مردم حواسشان جمع باشد که خرمشهرهای دیگری وجود دارد که منظور معظم له همان اقتصاد مقاومتی است.

سوری اظهار داشت: همان اقتصاد مقاومتی معنایش این است که انقلاب این توان و قدرت را دارد که بتواند خود را اداره کند و علاج گرانی و بیکاری در همین است.

وی گفت: برای مهار بیکاری و گرانی باید در برابر تهدیدات دشمن ایستاد و شرط آن کار و تلاش است و علاج حل مشکلات کشور در اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=29532

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.