• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

امام جمعه کوهدشت: در ماه رمضان با قرآن انس بیشتری داشته باشیم/ فرزند این شهربخاطر دفاع از دین و پیشرفت کشور به شهادت رسید./در کارها به صورت جهادی عمل نمائیم.

  • کد خبر : 30328
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱:۳۳
امام جمعه کوهدشت: در ماه رمضان با قرآن انس بیشتری داشته باشیم/ فرزند این شهربخاطر دفاع از دین و پیشرفت کشور به شهادت رسید./در کارها به صورت جهادی عمل نمائیم.

حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی در نماز جمعه کوهدشت گفت: در ماه مبارک رمضان با قرآن مانوس باشیم و جلسات قرآن ، ترجمه و تفسیر قرآن در این ماه باید به اوج خود برسد.

گزارش تصویری اولین نماز جمعه رمضان 95 کوهدشت (2)به گزارش «کانون سبحان»؛ حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی امام جمعه شهرستان کوهدشت گفت: ماه رمضان، ماه نزول قرآن ، ماه مغفرت ، ماه امام زمان و ماه حضرت امیر المومنین(علیه السلام) است که در این ماه شهید شدند،این ماه  ماه توبه و قرائت قرآن  و ماه سوزاندن گناهن است.

وی در ادامه گفت: در ماه مبارک رمضانعلاوه بر قرائت مداوم قرآن معنای آن را نیز بدانیم و به آن عمل کنیم ،زیرا قرآن،کتاب عمل و زنده کننده دل هاست، و به عبارتی همه چیز در قرآن است.

امام جمعه کوهدشت  تاکید کرد: در ماه مبارک رمضان با قرآن مانوس باشیم و  جلسات قرآن ، ترجمه و تفسیر قرآن در این ماه  باید به اوج خود برسد.

گزارش تصویری اولین نماز جمعه رمضان 95 کوهدشت (1)

 این استاد سطوح عالی حوزه علمیه در ادامه اشاره ای به مسائل مطرح شده در سوره یاسین پرداخت و اظهار داشت: همه سوره های قرآن نور هستند همه اش عالی است ولی سوره یاسین قلب قرآن وچیز دیگری است، در این سوره ، مسائلی هم چون توحید، معاد ،وحی و رسالت پیامبر (ص) مطرح شده است.

امام جمعه کوهدشت در ادامه مسئله تحدی قرآن را مطرح نمود و افزود: از صدر اسلام تا بحال کسی نتوانسته چیزی شبیه قرآن بیاورد و حتی امروزه نیز کشورهای امریکا، یهود واسرائیل با این که کوشیده اند،  نتوانستندیک آیه  شبیه قرآن بیاورند، چون قرآن معجزه است  و کلامی از جانب خداوند متعال می باشد و یک کلام عادی نیست، پس نباید از قرآن غافل باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی امام جمعه کوهدشت در ادامه گفت:جامعه اسلامی ،یک جامعه قرآنی  و توحیدی است.

وی در ادامه  ضمن تاکید بر پیشرفت مسائل فرهنگی در جامعه افزود: متولیان فرهنگی باید حمایت شوند، و برای جوانان بایستی برنامه های فرهنگی و اسلامی ارائه شود.

گزارش تصویری اولین نماز جمعه رمضان 95 کوهدشت (16)

وی گفت: آمریکا و اسرائیل در خاورمیانه نقشه و ما باید مواظب باشیم و به صورت جهادی عمل نمائیم.

حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی اشاره ای به سخنان مقام معظم رهبری در حرم امام (ره) داشتند و گفتند:

برخی  در کشور این عقیده را دارندکه دوران انقلابیگری تمام شده است که حضرت آقا پاسخ خوبی به آن دسته دادند، و فرمودند: هرجا ما انقلابی عمل کردیم ،پیروز شدیم.و  امام را یک متعبد اتقلابی وصف نمودند.

امام جمعه کوهدشت در ادامه گفت: تاکید مقام معظم رهبری در دیدار  منتخبین مجلس دهم با ایشان بر این بود که، مجلس صدای ملت است، اولویت فرهنگ و اقتصاد مقاومتی  دو اولویتی است که باید به آن توجه ویژه ای گردد.

وی اشاره ای به اوضاع عراق  و سوریه داشتند و افزودند: اوضاع عراق و سوریه به لطف خدا و مردم  و سربازان مقام معظم رهبری خوب است و مقاومت ادامه دارد. و شهید عزیزمان نیز  که  فرزند این شهرستان است، بخاطر دفاع از دین و پیشرفت کشور پرپر و شهید شد.

 وی در ادامه گفت: مدیرت شهرستان باید مشخص باشدو هر اداره پاسخگوی مسائل خود باشد.

گزارش تصویری اولین نماز جمعه رمضان 95 کوهدشت (36)

امام جمعه کوهدشت در پایان اظهار داشت: این ماه ،ماه خوبی هاستدر این ماه معنویت را زیاد کنیم و نیز بایستی برای فرج آقا امام زمان دعا نمود.

انتهای پیام/

کانال تلگرامی کانون سبحان

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=30328

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.