• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

محمد کرم محمدی فرماندار جدید پیشوا شد+ متن حکم و عکس

  • کد خبر : 30825
  • ۰۳ تیر ۱۳۹۵ - ۲:۱۹
محمد کرم محمدی فرماندار جدید پیشوا شد+ متن حکم و عکس

آیین معارفه محمد کرم محمدی فرماندار جدید شهرستان پیشوا و تودیع عباس ملکوتی خواه فرماندار سابق با حضور سید شهاب الدین چاوشی معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران، محمدرضا یوسفی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران، معاونین فرمانداری، بخشداران و رؤسای ادارات در جلسه شورای اداری برگزار شد.

محمد کرم محمدی فرماندار جدید پیشوا شد+ متن حکم و عکسبه گزارش «کانون سبحان»؛ آیین معارفه محمد کرم محمدی فرماندار جدید شهرستان پیشوا و تودیع عباس ملکوتی خواه فرماندار سابق با حضور سید شهاب الدین چاوشی معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران، محمدرضا یوسفی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران، معاونین فرمانداری، بخشداران و رؤسای ادارات در جلسه شورای اداری برگزار شد.

در این مراسم از زحمات عباس ملکوتی خواه در طول زمان تصدی وی در فرمانداری پیشوا تجلیل به عمل آمد و محمد کرم محمدی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

محمد کرم محمدی طی حکمی از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، به عنوان فرماندار جدید شهرستان پیشوا منصوب شد و  رسما فعالیت خود را در این شهرستان آغاز نمود.

در بخشی از حکم فرماندار جدید شهرستان پیشوا آمده است:

“امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات مقام معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) موفق باشید.”

کرم محمدی پیش از این تصدی فرمانداری شهرستان کوهدشت را به عهده داشته است.

محمدرضا یوسفی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران در این آیین، ضمن تشکر از فرماندار سابق شهرستان پیشوا، برای محمد کرم محمدی فرماندار جدید این شهرستان، آرزوی توفیق نمود.

وی به فضایل ماه رمضان اشاره کرد و بخش اعظم فلسفه این ماه را  درک بیشتر محرومین و همدردی با آنان دانست و از مدیران شهرستان پیشوا خواست تا از ایام ماه ضیافت الهی برای همنشینی با مستمندان و رفع مسائل آنان بهره ببرند.

حجت الاسلام احمد حسینی معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین پیشوا نیز در خصوص فضیلت ماه رمضان و شبهای قدر سخنانی را ایراد کرد.

در ادامه این مراسم حسین شیبانی رئیس دانشگاه آزاد ورامین پیشوا به نمایندگی از مدیران ادارات ضمن اشاره به عملکرد مطلوب فرماندار سابق شهرستان از وی تشکر کرد و برای فرماندار جدید در راستای توسعه شهرستان و پیاده سازی اهداف دولت تدبیر و امید طلب موفقیت نمود.

گفتنی است، محمدی فرماندار جدید شهرستان پیشوا پس از این مراسم و در اولین روز کاری خود به همراه معاون سیاسی اجتماعی و مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران، فرماندار سابق و معاونین فرمانداری به دیدار امام جمعه پیشوا رفت و حرم مطهر امامزاده جعفر(ع) برادر بلافصل امام رضا (ع) را زیارت کرد.

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=30825

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.