• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

نامه احزاب اصلاح طلب شهرستان كوهدشت خطاب به وزير كشور

  • کد خبر : 31132
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۵ - ۰:۱۲
نامه احزاب اصلاح طلب شهرستان كوهدشت خطاب به وزير كشور

بسم الله الرحمن الرحيم وزیر محترم کشور آقای عبدالرضا رحمانی فضلی با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما در ماه مبارک رمضان خبر انتصاب آقای محمدکرم محمدی فرماندار سابق کوهدشت به عنوان فرماندار جدید شهر پیشوا !!! موجی از بهت، شگفتی و البته نگرانی فزاینده را در میان کنش گران سیاسی اصلاح طلب و اصول […]

وزیر کشور

بسم الله الرحمن الرحيم

وزیر محترم کشور

آقای عبدالرضا رحمانی فضلی

با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما در ماه مبارک رمضان

خبر انتصاب آقای محمدکرم محمدی فرماندار سابق کوهدشت به عنوان فرماندار جدید شهر پیشوا !!! موجی از بهت، شگفتی و البته نگرانی فزاینده را در میان کنش گران سیاسی اصلاح طلب و اصول گرای شهرستان برانگیخت و متعاقب آن اعتراض گسترده و بحق مردم شریف و فهیم پیشوا را به دنبال داشت که تا به امروز نیز ادامه دارد. بر همین اساس و راجع به چرایی این امر بر خود لازم می دانیم مواردی از سوتدبیرهای نامبرده به هنگام تصدی مدیریت فرمانداری کوهدشت که زمینه ساز جنجال های دامن گستر و بی اعتمادی عمیق مردم به نمایندگان عالی دولت در شهرستان به ویژه در سال گذشته گردید را با جناب تان در میان گذاریم. باشد که سبب ساز به سامان گشتن امور گردد.

پیش و بیش از هر چیز عملکرد محمدکرم محمدی به عنوان فرماندار کوهدشت را می بایست به دلیل سوء مدیریت های مکرر و اعجاب آور وی مورد نقد قرار داد. آن جا که بر اثر سوء تدبیر نامبرده صدها هکتار از جنگل های بکر و کهن زاگرس در تابستان گذشته قربانی شعله های آتش گشته و خاکستر شدند. آتشی که دامنه ی خساراتش می توانست با تکیه بر اصول مدیریت صحیح و منطقی بحران به حداقل مقدار ممکن برسد. این البته تمامی ماجرا نیست. باز هم بی تدبیری شخص محمدکرم محمدی در ایجاد زمینه های لازم برای مقابله با سیل در پاییز گذشته سبب شد تا علاوه بر خسارات صدها میلیارد تومانی، متاسفانه شاهد از دست رفتن جان تعدادی از همشهریان مان در آن حادثه ی تلخ باشیم. این ها البته همه در حالیست که هم آتش سوزی و هم سیل حوادث قابل پیش بینی ای بودند و به عنوان نمونه با تدابیر اندیشیده شده توسط یکی از فرمانداران استان لرستان، خسارات سیل در شهرستان نورآباد با وجود پتانسیل تخریب بیش تر نسبت به کوهدشت اما به حداقل مقدار خود رسید.

بی تردید استقبال از منتقد آن هم با آغوش باز از شعارهای محوری و اصول اساسی دولت تدبیر و امید بود که بارها و بارها توسط شخص رییس جمهور و دیگر اعضای کابینه بر ضرورت پای بندی تمامی ارکان دولت به آن تاکید شده و می شود. این در حالیست که فرماندار سابق کوهدشت به عنوان عالی ترین نماینده ی دولت در شهرستان در نقدناپذیری و برخورد تند و توهین آمیز با ناقدان شهره ی شهر بود. برخورد قهرآمیز با رسانه های منتقد و اصولاً هر مدل صدای انتقادآمیز كه البته تنها به مسائل سیاسی ختم نمی شد. شوربختانه کار به جایی رسیده بود که محمدکرم محمدی حتا تاب تحمل مسائل به حقِ مطرح شده از سوی سازمان های مردم نهادِ پاسدار محیط زیست را که به عنوان مثال به سومدیریت ها در آتش سوزی و یا تخصیص بخشی از ژئوپارک به غایت بکر شیرز به استخر پرورش ماهی اعتراض داشتند را هم نداشت. حال خود قضاوت کنید در دولت تدبیر و امید جایگاه نقّادان نزد نماینده ی عالی دولت در کوهدشت از چه قرار بود.

گذشته از تمامی این ها، عملکرد جنجالی و یکسو نگر محمدی در ماجرای انتخابات مجلس دهم که موجبات سلب اعتماد گسترده و معنادار مردم و حامیان دولت تدبیر و امید از وی را فراهم آورد و پای انتخابات جنجال برانگیز کوهدشت را حتا تا رسانه های معاند نیز کشاند، از دیگر نقاط سیاه کارنامه ی وی در تصدی فرمانداری کوهدشت بود که انتظار می رفت در صدور حکم انتصاب جدید وی مورد توجه ویژه ی وزیر محترم کشور قرار گیرد.

در پایان لازم می بینیم ضمن قدردانی از اقدام حکیمانه ی استاندار محترم لرستان در عزل نامبرده، این پرسش کلیدی را مطرح کنیم که انتصابِ به غایت شگفت انگیز محمدکرم محمدی به عنوان فرماندار پیشوا با آن همه سابقه ی مخدوش و پرحرف و حدیث و در حالی که وی به نوعی از لرستان اخراج شده است با چه استدلالی صورت می پذیرد؟ در حالی که مردم منطقه این روزها بی صبرانه منتظر عزل آقاي محمد محمدي نژاد فرماندار رومشگان – که اقدامات وی نیز دست کمی از سیاست های سوال برانگیز محمدی نداشته و درست در جهت عکس برنامه های دولت تدبیر و امید است-  هستند، آیا اصرار بر انتصاب مجدد فردی مسئله دار که سال ها از بازنشستگی وی می گذرد و عملاً رمقی برای پیشبرد اهداف دولت ندارد، دهن کجی به مردم شهیدپرور و انقلابی کوهدشت و استان لرستان نیست؟

–  شوراي هماهنگي اصلاح طلبان شهرستان هاي كوهدشت و رومشگان

–  حزب مردم سالاري (شاخه كوهدشت)

— حزب همبستگي ايران اسلامي (شاخه كوهدشت )

— حزب اعتماد ملي (شاخه كوهدشت )

—  حزب اتحاد ملت  ايران اسلامي  (شاخه كوهدشت )

— انجمن اسلامي معلمان شهرستان كوهدشت

— مجمع نيروهاي خط امام (ره) شهرستان كوهدشت

–   ستاد وقت  انتخاباتي دكتر روحاني در انتخابات خرداد92 در شهرستان هاي كوهدشت و رومشگان

منبع:  سایت خبری روشتا

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=31132

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.